درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 18:39   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30739صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیشنبه، 14 مرداد 1396 - 04:36
انتشار سه کتاب جدید در مجموعه «روابط عمومی آنلاین»
سه اثر جدید که در مجموعه کتاب‌های مربوط به «روابط عمومی آنلاین» جای می‌گیرد، به زودی روانه بازار می‌شود. همزمان با سالروز تاسیس روابط عمومی در ایران، انتشارات «کارگزار روابط عمومی» از چاپ سه کتاب جدید مرتبط با «روابط عمومی آنلاین» خبر داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سه اثر جدید که در مجموعه کتاب‌های مربوط به «روابط عمومی آنلاین» جای می‌گیرد، به زودی روانه بازار می‌شود.

به گزارش شارا، همزمان با سالروز تاسیس روابط عمومی در ایران، انتشارات «کارگزار روابط عمومی» از چاپ سه کتاب جدید مرتبط با «روابط عمومی آنلاین» خبر داد.

«روابط عمومی موبایل» یکی از این کتاب‌هاست که بر آن است تا به شکلی برجسته نشان دهد که چگونه ارتباطات تلفن همراه و رسانه اجتماعیِ با گرایش تلفن همراه در حال تغییر روابط عمومی است و نشان خواهد داد که این مسئله در آینده چالش‌ها و فرصت هایی را نیز بدنبال خواهد داشت.
 

هدف از انتشار کتاب «روابط عمومی رسانه های اجتماعی» به عنوان یک راهنمای مقدماتی، برجسته سازی اصول هسته‌ای و پایه‌ای است که باید در زمان تهیه استراتژی ارتباطی و کمپین‌های روابط عمومی ای در نظر گرفته شوند که از رسانه اجتماعی بهره می‌برند.

 

«رسانه اجتماعی» سومین کتاب از این مجموعه است. ابزاری که اجازه ورود و مشارکت در این گفتگوها را می دهد و شرایط بروز این محاوره ها را در صنعت و بازار شرکت ها فراهم می کند "رسانه اجتماعی" نام دارد. دلیل این نامگذاری هم طبیعت و ذات اجتماعی بودن رسانه اینترنت است.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد