درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 04:30   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 3076صفحه نخست » مقالات روابط عمومیسه شنبه، 17 اردیبهشت 1392 - 15:16
نقش ما در تاریخ روابط عمومی
تقدیر ویژه از نقش آفرینان که از جای جای کشور که پای به این جشنواره گذاشته اند حداقل واکنش به پاس تمامی زحماتی است که باید به آثارشان درود فرستاد.
  

شارا، مهدی باقریان دبیر جشنواره- هشتمین جشنواره ملی روابط عمومی کشور را می توان تجلی گاه و محلی برای ارائه، رقابت و معرفی الگوهای برتری دانست که محصولات یک ساله تولید شده در بخش انتشارات و اطلاع رسانی نهاد روابط عمومی کشور و نتایج تلاش های ارزشمند دست اندرکاران و فعالان عرصه روابط عمومی را در نمایه ای جامع ترسیم گر می شود.
 
 پرداختن به این جشنواره از چند منظر حایز اهمیت است:
 
 نخست آن که حجم آثار ارسالی به دبیرخانه گواه این مطلب است که انجمن متخصصان روابط عمومی بعنوان مرجع ارزیابی و معرفی آثار برتر که با همکاری اساتید و صاحب نظران کشور امر قضاوت و سنجش آثار روابط عمومی ها را از هشت سال گذشته تاکنون به انجام رسانده است، مورد پذیرش و وفاق مجموعه روابط عمومی کشور بوده و صد البته تمامی تلاش دست اندرکاران برگزاری جشنواره بر این مدار استوار یافته است که مسئولیت خطیر ارزیابی آثار را با تبیین ملاک ها و معیارهای علمی به فرجام رساند.
 
 دوم آنکه حس رقابت و میل به نمایش آثار، با اعتماد به نفس بالای روابط عمومی های شرکت کننده درجشنواره توام شده که از رشد روبه تزایدی نیز به خود داراست، این مسئله بیانگر اعتلای سطح فعالیت ها و باور و ایمان به حرکت های حرفه ای و علمی فعالان حوزه روابط عمومی است که در قامت یک روابط عمومی حرفه ای وارد میدان رقابت می شوند. شهامت تحسین برانگیز روابط عمومی ها برای مورد سنجش واقع شدن، خود موضوغی امیدآفرین و خرسندکننده است و گاه حتی کسب رتبه بعنوان موضوعی ثانوی مطرح شده و هدف اصلی صرف حضور برای دیده شدن و الگویابی برای بهینه سازی فعالیت های جاری و ساری در زمینه های مشترک کاری تبدیل به هدف غایی شده است.
 
 سوم آن که جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی کشور همگام با رشد فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی نسبت به افزودن بخش های جدید رقابتی همت گمارده است تا تولید محتوای روابط عمومی ها که در گذشته صرفاً به قالب های انتشاراتی و فنون مکتوب و چاپی محدود می شد و اینک به مدد ابزارها و تکنیک هایی که از رهگذر رشد فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی مورد استفاده روابط عمومی ها قرار گرفته است به سنجش فعالیت های انجام گرفته شده در حوزه های جدید نیز بپردازد. بخش هایی نظیر خبرنامه الکترونیک، وب سایت ها و سایر تلاش های روابط عمومی ها در فضای مجازی نیز مورد ارزیابی واقع می شوند تا تمامی بخش های زنجیره های ارتباطی روابط عمومی ها در حوزه انتشارات مورد غفلت واقع نشوند.
 
 چهارم اینکه برگزاری جشنواره و معرفی آثار برتر همراه با برپایی کارگاه های آموزشی و همچنین همایش های علمی است که به طور همزمان درنظر گرفته شده تا نهایت استفاده مفید و موثر از این گردهمایی باشکوه به ثمر رسد. تعیین محورهای سخنرانی ها و محتوای کارگاه های آموزشی متناسب با نیازهای روز روابط عمومی ها از یک سو و مرتبط بودن مبانی و اصول مطروحه در بخش همایش و کارگاه های آموزشی با حوزه انتشارات روابط عمومی ها، درحقیقت از جمله ارکان تکمیل کننده جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی به شمار می رود.
 
 به هر تقدیر برپایی جشنواره ای که در سالیان سال با همراهی و همیاری مدیران و کارشناسان متعهد و دلسوز و معتقد به مسئولیت های حرفه ای بستری مناسب برای درکنار هم بودن فعالان عرصه را فراهم آورده است با تمامی کمبودها و بضاعت های موجود همچنان پابرجاست تا نقشی از تلاش ها و حرکت های شورآفرین دست اندرکاران چرخه نظام اطلاع رسانی را در تاریخ روابط عمومی ایران اسلامی به ثبت می رساند تا آیندگان نیز وقوف بر پویایی این نهاد و احساس مسئولیت فرد فرد پدیدآورندگان و اثرگذاران بر این رویداد بزرگ باشند. تقدیر ویژه از نقش آفرینان که از جای جای کشور عزیزمان که پای به این جشنواره گذاشته اند حداقل واکنش به پاس تمامی زحماتی است که باید به آثارشان درود فرستاد.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد