درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 23:39   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30829صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیچهارشنبه، 18 مرداد 1396 - 15:10
با مشارکت بانک ملی ایران؛ کلنگ احداث مدرسه شش کلاسه در بیرجند به زمین زده شد
آیین کلنگ زنی احداث مدرسه شش کلاسه در مهرشهر بیرجند با حضور مسئولان بانک ملی استان خراسان جنوبی، جمعی از مدیران استانی و محلی و جمعی از مردم منطقه به زمین زده شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  آیین کلنگ زنی احداث مدرسه شش کلاسه در مهرشهر بیرجند با حضور مسئولان بانک ملی استان خراسان جنوبی، جمعی از مدیران استانی و محلی و جمعی از مردم منطقه به زمین زده شد.


به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، ساخت و احداث این پروژه با مشارکت و به همت بانک ملی ایران با تامین هزینه دو میلیارد و 500 میلیون ریال آغاز شد.


در این مراسم حمید دهباشی رئیس اداره امور شعب استان خراسان جنوبی بانک ملی ایران اظهارداشت: بانک ملی ایران در راستای مسئولیت اجتماعی خود و ترویج و اشاعه فرهنگ قرض الحسنه در کشور با افتتاح انواع حساب قرض الحسنه در شعب استان خراسان جنوبی فرصت مناسبی را در اختیار مشتریان و افراد نیکوکار قرار داده است تا با تودیع سپرده های خود در این بخش نیت خیرخواهانه خود را در جهت مشارکت در امور فرهنگی و اجتماعی، طرح های عام المنفعه، رفع حوائج ضروری و نیازهای فوری نیازمندان تحقق بخشند.


وی صاحبان حساب های قرض الحسنه شعب بانک ملی ایران در استان خراسان جنوبی را شرکای اصلی در امور خیرخواهانه و عام المنفعه دانست و افزود: صاحبان حساب های قرض الحسنه پس انداز به قصد مشارکت در امورعام المنفعه و برخورداری از اجر معنوی در این راه قدم می گذارند و جوایز بانک به آنها به قصد تجلیل و تقدیراز حسن نظرشان اهدا می شود.


گفتنی است طی سال های گذشته بانک ملی ایران بیش از چهار میلیارد ریال اعتبار برای ارائه خدمات عام المنفعه در خراسان جنوبی تخصیص داده است و بنا دارد تا پایان امسال 8 میلیارد ریال اعتبار دیگر در راستای اجرای مسئولیت های اجتماعی در این استان هزینه کند.


بانک ملی ایران در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی خود طی چهار سال فعالیت دولت تدبیر و امید در 80 طرح عام المنفعه و خیر خواهانه نظیر آزاد سازی زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد معرفی شده توسط ستاد دیه کشور، احداث مراکز نگهداری ایتام و کودکان بی سرپرست و معلولان ذهنی، بازسازی شیرخوارگاه، احداث مدرسه، بیمارستان، درمانگاه، مسجد و حوزه علمیه، مصلی، نمازخانه، بقاع متبرکه، حمایت مالی از دانش‌آموزان نخبه یتیم، تجهیز کتابخانه، خریداری و اهدای چند دستگاه آمبولانس در مناطق محروم) با صرف 192میلیارد مشارکت کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد