درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 15:23   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31122صفحه نخست » مقالات روابط عمومیسه شنبه، 7 شهریور 1396 - 08:00
چرا برخی از افراد روابط عمومی هنوز نگران هستند؟
استوارت بروس - چرا برخی از افراد روابط عمومی هنوز نگران هستند؟ نا مطمئن هستند؟ مشکوک هستند؟ حقیقت این است که، و این حقیقت کثیفی است، که برخی از افرادی که نام خود را افراد روابط عمومی می گذارند چیزی از این نوع نیستند. آن ها فقط تبلیغات چی هایی هستند که کارشان تبلیغ و پروپاگانداست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی همیشه بر روابط متکی است. هیچ چیز تغییر نکرده است، مگر این که شاید شغل های ما باید از لحاظ تئوری راحت تر شده باشند، چرا که اکنون ابزارهایی داریم که کار گوش دادن و حفظ روابط دو طرفه را راحت تر کرده است.


پس چرا برخی از افراد روابط عمومی هنوز نگران هستند؟ نا مطمئن هستند؟ مشکوک هستند؟ حقیقت این است که، و این حقیقت کثیفی است، که برخی از افرادی که نام خود را افراد روابط عمومی می گذارند چیزی از این نوع نیستند. آن ها فقط تبلیغات چی هایی هستند که کارشان تبلیغ و پروپاگانداست.


متخصصان واقعی روابط عمومی، رسانه های اجتماعی را در آغوش می گیرند (از آن ها استقبال می کنند) چرا که ما تخصص و تجربه استفاده بهتر و بیشتر از آن را داریم. اگر شما هنوز متقاعد نشده اید، فقط من این را نمی گویم. بلکه سر مارتین سورل، رئیس WPP می گوید: "در این دوران دیجیتال، روابط عمومی به دارای مزیت هایی است."

 

دنی راجرز در مصاحبه مارتین با PRWeek، از او سوال کرد آیا این خطر وجود داشت که رشد رسانه های اجتماعی به این معنی باشد که توسط آژانس های تبلیغاتی پذیرفته شود و زیرمجموعه ای از آن شود. سورل این گونه فکر نمی کند: "آژانس های تبلیغاتی می گویند که می توانند این کار را انجام دهند، اما آن ها نمی توانند."


پل هولمز از The Holmes Report این قیاس شگفت انگیز را در رابطه با روابط عمومی دارد که می تواند در یافتن داستان های حقیقی عالی باشد، اما ما به اندازه کافی خوب نیستیم که به آن ها بگوئیم، مادامی که تبلیغات فقط داستان را می سازند، اما این کار واقعا و حقیقتا خوب است. مردم امروز حقیقت و اعتبار می خواهند. تبلیغات نمی تواند این کار را انجام دهد. هیچ وقت.


بنابراین امروز، تاکید من روی مکانیسم ها و پلت فرم های رسانه های اجتماعی نیست. نمی خواهم پیش بینی کنم که ویسپر، توییتر بعدی است یا اسنپ چت، فیسبوک بعدی.


مشخص شده است که رسانه های اجتماعی مهم هستند و اینکه این مسئله درباره به مردم و رفتار انسان است و نه اسباب بازی جدید براق بعدی.


همه ما هم اکنون باید بدانیم که اگر شما شروع به اجتماعی کردن کسب و کار خود نکنید، در نهایت شما کسب و کاری نخواهید داشت.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟


  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد