درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 19 خرداد 1403 - 01:39   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند
  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند
  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید
  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است
  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است
  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد
  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31158صفحه نخست » مقالات روابط عمومیجمعه، 10 شهریور 1396 - 01:32
راهکارهایی برای افزایش پوشش رسانه ای در کسب وکارها
Jon Levy - در این مقاله راجع به چگونگی ارتباط با رسانه‌ها و انتشار داستان‌های کسب‌وکاری در آن‌ها صحبت خواهیم کرد. هر کسی می‌خواهد در مورد کسب‌وکار خودش، خصوصا اگر به تازگی شروع به کار کرده باشد، در وب‌سایت‌های رسانه‌ای مشهور سخن بگوید و خود را به مخاطبان آن رسانه معرفی نماید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شرکت‌های روابط عمومی اغلب نقش بسیار گسترده‌ای در موفقیت کسب‌وکارها ایفا می‌کنند. آن‌ها می‌توانند با تولید داستان‌های قدرتمند، برقراری ارتباط با رسانه‌ها و پوشش رسانه ای صحیح به رشد کسب وکار شما در مدت خیلی کوتاه کمک کنند.


اما ممکن است شما به عنوان یک شرکت خیلی کوچک، بودجه‎‌ی لازم برای کمک گرفتن از یک شرکت روابط عمومی قدرتمند را نداشته باشید.


حتی در چنین شرایطی نیز، شما می‌توانید از روابط عمومی کمک بگیرید. اما خودتان باید کارها را پیش ببرید.


در این مقاله راجع به چگونگی ارتباط با رسانه‌ها و انتشار داستان‌های کسب‌وکاری در آن‌ها صحبت خواهیم کرد.


هر کسی می‌خواهد در مورد کسب‌وکار خودش، خصوصا اگر به تازگی شروع به کار کرده باشد، در وب‌سایت‌های رسانه‌ای مشهور سخن بگوید و خود را به مخاطبان آن رسانه معرفی نماید.


برخلاف تصورات عمومی این راه‌حل فوق‌العاده است و در اکثر نتیجه‌ی خوبی به کسب‌وکارها ارائه می‌کند.


از همین رو، ضروری است که با برخی استراتژی‌های روابط عمومی مدرن آشنا شوید.

اطلاعات کاملی از تمامی روزنامه‌نگارانی که به صنعت شما مرتبط هستند، جمع کنید
برای برقراری ارتباط با روزنامه‌نگاران بهتر است اطلاعات کافی راجع به آن‌ها به دست آورید.
ما پیشنهاد می‌کنیم لیستی ایجاد کنید و در آن نام تمامی روزنامه‌نگاران فعال را به همراه پیشینه، تخصص، اطلاعات شبکه‌های اجتماعی و اطلاعات شخصی وی وارد کنید.
سپس هر روز مدت زمان اندکی را برای بروزرسانی اطلاعات آن‌ها اختصاص دهید.
این اطلاعات به شما کمک خواهد کرد تا بهترین افراد را برای رسانه‌ای کردن کسب‌وکارتان به کار گیرید.

قبل از تلاش برای پوشش رسانه ای، ارتباطات خود را با روزنامه‌نگاران تقویت کنید
شما نمی‌توانید بدون این‌که ارتباطات قدرتمندی با روزنامه‌نگاران داشته باشید، از آن‌ها بخواهید تا داستانی برای شما بنویسند و یا داستان شما را در رسانه‌های خود منتشر کنند.
البته می‌توانید این کار را بکنید ولی اغلب نتیجه‌بخش نخواهد بود.
اگر می‌خواهید تا تلاش‌های شما برای جلب توجه روزنامه‌نگاران نتیجه‌بخش باشد، باید قبل از ارسال داستان‌تان سعی کنید به روزنامه‌نگاران نزدیک شوید.
در واقع، بهتر است اولین ارتباط شما در حوزه‌ی کاری نباشد و یا حداقل کاری باشد که ارزشی به روزنامه نگار ارائه کند و شما را در ذهن وی ماندگار کند.

با رسانه‌های مرتبط با صنعت‌تان وارد ارتباط شوید
از بین روزنامه‎نگارانی که انتخاب کرده‌اید، آن‌هایی را که مرتبط با صنعت شما هستند را مدنظر قرار دهید.
برای این کار، لازم است شناخت درستی از مخاطبان خود داشته باشید.
اگر بدانید که مخاطبان شما بیشتر از همه به کدام رسانه‌ها علاقه دارند می‌توانید با آن‌ رسانه‌‌ها وارد تعامل شوید.
و بیشترین بازدهی را از تلاش‌های خود به دست آورید.

ارائه‌ی مقالات و داستان‎‌های جذاب برای پوشش رسانه ای
شما می‌توانید از روزنامه‌نگاران بخواهید در مورد شما داستان‌سرایی کنند و یا این‌که خودتان این کار را انجام دهید.
اگر بتوانید داستانی برای کسب‌وکار خود بسرایید که هر کسی با خواندن الهام بگیرد، خیلی سریع می‌توانید توجه روزنامه‌نگاران را به خود جلب کنید. در نظر داشته باشید که اگرمحتوایی که در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهید، فوق‌العاده باشد، خیلی سریع می‌تواند سر و صدا ایجاد کند و جنجالی شود.

داستان خود را مرتبط با رسانه و صنعت نگه دارید
شما می‌توانید هر داستانی را برای کسب‌وکار خود بیان کنید.
اما بهتر است این داستان با مخاطبان شما، شرایط فعلی و اخباری در این روزها در جریان است مرتبط باشد.
در چنین شرایطی احتمال این‌که محتوای شما بیشتر مورد توجه خوانندگان قرار بگیرد، بسیار زیاد است.


منبع: entrepreneur+ www.ibazaryabi.com
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  ایجاد بینش مشتری


  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد


  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها


  روابط‌عمومی‌های عزیز…


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد