درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 19 خرداد 1403 - 15:25   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی
  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است
  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»
  جذب و حفظ استعدادها در روابط‌عمومی: چالش‌ها و راه‌حل‌ها
  دبیرکل سازمان ملل خواستار ممنوعیت تبلیغات سوخت های فسیلی شد
  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد
  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟
  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31179صفحه نخست » مقالات روابط عمومیدوشنبه، 13 شهریور 1396 - 07:36
چهار عامل موفقیت در روابط عمومی ورزشی
اگر شما آرزو دارید که یک دوره شغلی موفق در روابط عمومی ورزشی و یا تقریبا هر گونه فعالیت ارتباطی داشته باشید، این چهار چیز را به یاد داشته باشید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اگر شما آرزو دارید که یک دوره شغلی موفق در روابط عمومی ورزشی و یا تقریبا هر گونه فعالیت ارتباطی داشته باشید، این چهار چیز را به یاد داشته باشید.


1. در یک حوزه خاص استاد شوید
حدود 20 سال پیش، من شروع به کار با یک مشتری در رشته بولینگ کردم. من چه چیزی در مورد بولینگ می دانستم؟ مانند بسیاری از مردم، تنها بعضی اوقات از این ورزش لذت می بردم. اما این کافی نبود. من مجبور شدم خودم را در کسب و کار این رشته غوطه ور کنم. این امر شامل ایجاد برقراری روابط با بازاریابان، ورزشکاران، رسانه ها، تولید کنندگان تجهیزات و افرادی که سازمان های مجاز را اداره می کنند و حتی افرادی که در زمینه تکنولوژی این ورزش فعالیت می کردند، بود.


من اعتبار خودم را به عنوان یک متخصص بازی بولینگ به دست آوردم و می توانستم با هر کسی از مدیر عامل ها تا رسانه های بولینگ تا صاحبان مراکز بولینگ صحبت کنم. حتی یک مجله ملی این رشته با من مصاحبه کرد، و بعدها من به عنوان یکی از تاثیر گذارترین افراد در این ورزش معرفی شدم. مهمتر از همه، من در جایگاهی قرار گرفتم که می توانستم به خوبی به مشتری ها و سایر عوامل کلیدی در زمینه های مورد نیازشان، یعنی: روابط عمومی و بازاریابی، مشاوره بدهم.


2. به طور موثر ارتباط برقرار کنید
تفاوت بین پیروان و رهبران چیست؟ برای شروع، مهارت های استثنایی ارتباطی نوشتاری و کلامی. این که شما در حال فروش یک مفهوم خلاقانه هستید و یا بیان نتایج یک برنامه، ارتباط شفاف، مختصر و قانع کننده، جایگاه شما را به عنوان یک مشاور مورد اعتماد و با ارزش در هر موضوعی، ارتقاء خواهد داد. مهم است که بتوانید توجه، اعتماد و اطمینان کسی را به دست آورید.


3. علائق خود را متنوع نگه دارید
حتی اگر تمام طول عمر کاری خود را در ورزش صرف کرده اید، هنوز هم مهم است که افق های دید خود را متنوع و گسترده نمائید. خودتان را به حساب های مرتبط با ورزش محدود نکنید. داشتن نگاهی فعالانه به سایر مقوله های از جمله سرگرمی، تکنولوژی و مسافرت، شما را در معرض جهانی گسترده تر و رنگارنگ تر قرار خواهد داد. شما با چالش های بیشتری مواجه خواهید شد، روش های جدید تفکر را یاد خواهید گرفت و به فردی همه فن حریف و متخصص تبدیل خواهید شد.


4. همیشه کنجکاو باشید
زمانی که من با دانشجویانی صحبت می کردم که در حال بررسی یک فرصت شغلی در حوزه روابط عمومی هستند، همیشه تاکید می کنم که کنجکاو بودن از همان روز اول مصاحبه شغلی چقدر می تواند در دوران حرفه ای آن ها مهم باشد. تلاش برای بیشتر مطلع شدن در مورد طیف وسیعی از موضوعات، می تواند به شما در مسیر رشد مداومتان کمک کند، و شما را پر انرژی و با انگیزه نگه دارد. بدون داشتن کنجکاوی، شما در نهایت خسته خواهید شد، بی حوصله می شوید و ناخواسته خود را در حال خروج از در پشتی به سمت شغلی دیگر، خواهید یافت. من این اتفاق را بارها و بارها دیده ام.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است


  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند


  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد