درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 18:43   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31179صفحه نخست » مقالات روابط عمومیدوشنبه، 13 شهریور 1396 - 07:36
چهار عامل موفقیت در روابط عمومی ورزشی
اگر شما آرزو دارید که یک دوره شغلی موفق در روابط عمومی ورزشی و یا تقریبا هر گونه فعالیت ارتباطی داشته باشید، این چهار چیز را به یاد داشته باشید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اگر شما آرزو دارید که یک دوره شغلی موفق در روابط عمومی ورزشی و یا تقریبا هر گونه فعالیت ارتباطی داشته باشید، این چهار چیز را به یاد داشته باشید.


1. در یک حوزه خاص استاد شوید
حدود 20 سال پیش، من شروع به کار با یک مشتری در رشته بولینگ کردم. من چه چیزی در مورد بولینگ می دانستم؟ مانند بسیاری از مردم، تنها بعضی اوقات از این ورزش لذت می بردم. اما این کافی نبود. من مجبور شدم خودم را در کسب و کار این رشته غوطه ور کنم. این امر شامل ایجاد برقراری روابط با بازاریابان، ورزشکاران، رسانه ها، تولید کنندگان تجهیزات و افرادی که سازمان های مجاز را اداره می کنند و حتی افرادی که در زمینه تکنولوژی این ورزش فعالیت می کردند، بود.


من اعتبار خودم را به عنوان یک متخصص بازی بولینگ به دست آوردم و می توانستم با هر کسی از مدیر عامل ها تا رسانه های بولینگ تا صاحبان مراکز بولینگ صحبت کنم. حتی یک مجله ملی این رشته با من مصاحبه کرد، و بعدها من به عنوان یکی از تاثیر گذارترین افراد در این ورزش معرفی شدم. مهمتر از همه، من در جایگاهی قرار گرفتم که می توانستم به خوبی به مشتری ها و سایر عوامل کلیدی در زمینه های مورد نیازشان، یعنی: روابط عمومی و بازاریابی، مشاوره بدهم.


2. به طور موثر ارتباط برقرار کنید
تفاوت بین پیروان و رهبران چیست؟ برای شروع، مهارت های استثنایی ارتباطی نوشتاری و کلامی. این که شما در حال فروش یک مفهوم خلاقانه هستید و یا بیان نتایج یک برنامه، ارتباط شفاف، مختصر و قانع کننده، جایگاه شما را به عنوان یک مشاور مورد اعتماد و با ارزش در هر موضوعی، ارتقاء خواهد داد. مهم است که بتوانید توجه، اعتماد و اطمینان کسی را به دست آورید.


3. علائق خود را متنوع نگه دارید
حتی اگر تمام طول عمر کاری خود را در ورزش صرف کرده اید، هنوز هم مهم است که افق های دید خود را متنوع و گسترده نمائید. خودتان را به حساب های مرتبط با ورزش محدود نکنید. داشتن نگاهی فعالانه به سایر مقوله های از جمله سرگرمی، تکنولوژی و مسافرت، شما را در معرض جهانی گسترده تر و رنگارنگ تر قرار خواهد داد. شما با چالش های بیشتری مواجه خواهید شد، روش های جدید تفکر را یاد خواهید گرفت و به فردی همه فن حریف و متخصص تبدیل خواهید شد.


4. همیشه کنجکاو باشید
زمانی که من با دانشجویانی صحبت می کردم که در حال بررسی یک فرصت شغلی در حوزه روابط عمومی هستند، همیشه تاکید می کنم که کنجکاو بودن از همان روز اول مصاحبه شغلی چقدر می تواند در دوران حرفه ای آن ها مهم باشد. تلاش برای بیشتر مطلع شدن در مورد طیف وسیعی از موضوعات، می تواند به شما در مسیر رشد مداومتان کمک کند، و شما را پر انرژی و با انگیزه نگه دارد. بدون داشتن کنجکاوی، شما در نهایت خسته خواهید شد، بی حوصله می شوید و ناخواسته خود را در حال خروج از در پشتی به سمت شغلی دیگر، خواهید یافت. من این اتفاق را بارها و بارها دیده ام.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد