درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 17:14   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31219صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومییکشنبه، 19 شهریور 1396 - 09:42
«اعتبارسنجی مطلوب» در دستور کار بانک ملی ایران
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو هیات مدیره انک ملی ایران گفت: مقدمات «اعتبارسنجی مطلوب» در بانک ملی ایران در حال پیاده سازی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو هیات مدیره انک ملی ایران گفت: مقدمات «اعتبارسنجی مطلوب» در بانک ملی ایران در حال پیاده سازی است.

به گزارش شارا، محمود شایان در گفت و گو با روابط عمومی بانک ملی ایران با بیان این که یکی از مهمترین ریسک های بانک ها، ریسک اعتباری است، گفت: کمیته بال به بانک ها توصیه کرده گزارش ها و اطلاعات موجود در سامانه اعتبارسنجی به عنوان مکمل سیستم های رتبه بندی داخلی به منظور شناخت مناسب از مشتریان اعتباری استفاده شود.

وی افزود: از سوی دیگر سامانه اعتبارسنجی عمدتا به بررسی تمایل پرداخت و رفتار اعتباری مشتری پرداخته و سیستم های رتبه بندی داخلی بانک ها توانایی بازپرداخت مشتریان را مورد توجه قرار می دهد.

معاون اعتباری و نظارت بر مصارف بانک ملی ایران اظهار کرد: بهره گیری از این سیستم ها موجب دستیابی به شناختی کامل از مشتری و در نتیجه تصمیم صحیح در اعطای اعتبار به مشتری می شود.

وی تاکید کرد: بانک ملی ایران در صدد است با توانمندسازی منابع انسانی بخش اعتباری از یک سو و همچنین پیاده سازی زیرسیستم رتبه بندی داخلی متقاضیان اعتباری در سامانه جامع تسهیلات و تعهدات از سوی دیگر، اعتبارسنجی مطلوبی را در دستور کار قرار دهد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد