درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 18 خرداد 1403 - 23:24   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند
  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند
  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید
  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است
  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است
  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد
  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31258صفحه نخست » مقالات روابط عمومیسه شنبه، 21 شهریور 1396 - 14:29
ارزیابی ایده های روابط عمومی
از آنجایی که تمام مفاهیم روابط عمومی، مجموعه ای از یک سری عوامل هستند، می توان میزان موفقیت یک تصور عمومی را با آزمایش کردن آن ایده، البته نه به طور کلی بلکه همراه با اجزای آن پیش بینی کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شما به عنوان متخصص روابط عمومی باید بدانید که درنهایت این مشتری ها هستند که درمورد آنچه انجام خواهند داد تصمیم می گیرند. شما مشاورید نه تصمیم گیرنده. ممکن است ایده های خوبی داشته باشید ولی پول آنها است و در پایان آنها هستند که تصمیم می گیرند اجازه انجام چه کاری را به شما بدهند.

به گزارش هورموند، اگر شما صاحب یک کسب و کار باشید نه تنها ایده های
روابط عمومی را انتخاب می کنید، بلکه در مورد اینکه کدام شیوه تبلیغاتی را نیز در پیش بگیرید تصمیم گیری می کنید. در این مطلب پرسش هایی مطرح شده که به شما در ارزیابی اینکه آیا ایده خاص فقط روی کاغذ خوب به نظر می رسد یا اینکه واقعا در عمل هم مؤثر است، کمک خواهد کرد.

- آیا این برنامه قدرت احساسی دارد؟ احساس- یک حس بسیار هیجان انگیز فهمیدن و احساس کردن- سوختنی است که موجب حسن تأثیر روابط عمومی می شود. این حس جایگاه شما را در رسانه ها بیمه می کند، به تصمیم گیری ها شکل می دهد، ایجاد آگاهی و علاقه می کند، میزان پاسخ دهی به شما را افزایش می دهد و باعث می شود مخاطب هدف شما، پیام هایی را که در جهت او فرستاده اید باور کند.

- آیا این برنامه ها نشان دهنده پیام مورد نظر ما است؟ خلق روش های ابتکاری برای جلب توجه عموم مردم یا تبلیغات فروش کالایی که به جای بیان کردن پیام های بازرگانی آنها را نشان می دهد، همان چیزی است که آنها را دارای ارزش خبرسازی می کند.

- آیا مخاطب هدف ما می تواند با آن ارتباط برقرار کند؟ یک برنامه برنده، نه تنها روی آنچه شما انجام می دهید تمرکز دارد، بلکه به آنچه محصول تان برای مخاطب انجام می دهد نیز می پردازد. این تمرکز روی مشتری نه تنها متضمن ارزش خبرسازی است بلکه مخاطبان را تشویق می کند که به پیام توجه کنند و طرز تلقی، عقیده، باور یا رفتار خود را تغییر دهند.

- آیا این برنامه یک گام بالاتر از حد معمول است؟ تاکتیک های روابط عمومی زمانی بهترین شکل خود را دارند که شما را به جایگاهی برتر در صنعت یا بازار برسانند. روابط عمومی باید نیروها و موجودی های طبیعی شما را طوری نشان دهد که در رقابت یک سر و گردن بالاتر از سایرین قرار بگیرید.

- آیا به سوالات اساسی چه کسی، چه چیز، چه زمانی و چه مکانی پاسخ می دهد؟ طرح برنامه روابط عمومی خوب، مشخص می کند پیام دقیقا چیست، به چه کسی بیشتر ارتباط دارد و در چه بعدی از زندگی مخاطب هدف این پیام به بهترین صورت ممکن منتقل می شود. دقیقا بدانید چرا برنامه روابط عمومی دارید، چه انتظاری از آن دارید و چه زمانی.

- چه نتایجی می خواهد؟ با توجه به مقدار پولی که می خواهید به دست آورید، بودجه ای را تعیین کنید. تصمیم بگیرید که چگونه می خواهید پیشرفت خود را اندازه بگیرید؛ با توجه به درخواست های موجود، آمارگیری های تحقیقی درمورد بازار، گروه هایی که باید بر آنها تمرکز کنید یا سرمایه افزایش یافته در بازار.

از آنجایی که تمام مفاهیم روابط عمومی، مجموعه ای از یک سری عوامل هستند، می توان میزان موفقیت یک تصور عمومی را با آزمایش کردن آن ایده، البته نه به طور کلی بلکه همراه با اجزای آن پیش بینی کرد. شما قدرت دارید تشخیص دهید چه عناصری حامل هیجان خواهند بود، کدام یک پیام بازرگانی را انتقال خواهد داد، کدام یک ایجاد ارزش خبری یا علاقه خواهد کرد و کدام عامل این تصور عمومی را دقیقا متوجه رسانه یا مخاطب می کند. با دانستن تأثیر مشخصی که هر عامل در هدایت تصور عمومی دارد می توانید برنامه روابط عمومی بسازید که احتمال دستیابی آن به موفقیتی که شما می خواهید، بیشتر باشد.

 

منبع: forsatnet.ir
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  ایجاد بینش مشتری


  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد


  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها


  روابط‌عمومی‌های عزیز…


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد