درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 16:09   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31369صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیدوشنبه، 3 مهر 1396 - 06:49
نجات 65 بنگاه اقتصادی بحرانی با تسهیلات بانک ملی ایران
بانک ملی ایران طی چهار سال فعالیت دولت تدبیر و امید با پرداخت تسهیلات بانکی تنها در پنج استان کشور، 65 بنگاه اقتصادی را از مرحله بحران به مرحله تولید فعال رساند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بانک ملی ایران طی چهار سال فعالیت دولت تدبیر و امید با پرداخت تسهیلات بانکی تنها در پنج استان کشور، 65 بنگاه اقتصادی را از مرحله بحران به مرحله تولید فعال رساند.

به گزارش شارا به نقل از
روابط عمومی بانک ملی ایران، تنها پنج استان زنجان، ایلام، چهار محال و بختیاری، فارس و همدان در این مدت دو هزار و 400 میلیارد ریال تسهیلات برای احیای بنگاه های بحران زده دریافت کرده اند.

در استان فارس، 13 بنگاه اقتصادی که وضعیت مطلوبی از نظر تولید نداشته و با مشکلات اقتصادی شدیدی دست و پنجه نرم می کرده اند، توانسته اند طی مدت چهار سال فعالیت دولت یازدهم، حدود یک هزار و 350 میلیارد ریال تسهیلات از بانک ملی ایران دریافت کنند.

این تسهیلات به منظور استفاده برای افزایش تولید، خرید ماشین آلات، سرمایه در گردش و سرمایه ثابت، تامین مواد اولیه و ایجاد خط تولید جدید پرداخت شده است.

حوزه فعالیت این واحدها در زمینه فرآوری دانه های روغنی، تولید آرد، تولید پروفیل، تولید سرم، تولید ورق آلومینیوم، تولید آب معدنی، تولید لبنیات، تولید قطعات خودرو، نفت گاز، کاشی و سرامیک و تولید آب میوه بوده است.

در استان چهار محال و بختیاری نیز شش بنگاه اقتصادی بزرگ که در شرایط بحرانی قرار داشتند، توانسته اند با دریافت 61 میلیارد ریال تسهیلات از بانک ملی ایران، تولید خود را به وضعیت مطلوب برسانند.

این بنگاه در شهرک های صنعتی شهرکرد، سامان، هفشجان و گندمان قرار دارند.

در استان زنجان نیز چهار بنگاه اقتصادی بزرگ در شهرستان های خرمدره، ابهر و زنجان توانستند از این تسهیلات استفاده کنند. این تسهیلات به مبلغ 45 میلیارد ریال پرداخت شده است.

در استان ایلام اما شرایط به مراتب سخت تر بود، به طوری که از چهار بنگاه اقتصادی بزرگ تسهیلات گیرنده، سه بنگاه در حالت تعطیل به سر می بردند و واحد دیگر نیز نیمه فعال بود.

با این حال بانک ملی ایران با پرداخت 36 میلیارد ریال تسهیلات، هر چهار بنگاه را به حالت فعال درآورد. این واحدها در شهرستان های دهلران، ایلام و مهران در حوزه تولید رب گوجه فرنگی، تولید آجر سفال، تولید فرآورده های گوشتی و تولید قند مشغول به فعالیتند.

پرداخت 897 میلیارد ریال تسهیلات بانک ملی ایران در استان همدان نیز توانست 38 بنگاه اقتصادی را احیا کند. این واحدها در شهرستان های نهاوند، تویسرکان، کبودرآهنگ، لالجین، همدان، بهار، اسدآباد و ملایر فعالیت می کنند.

تولید مالت، آهک هیدراته، کارتون، ورق ABS، ماشین افزار CNC ، فویل، تراورس، آرد، تیر سیمانی، عایق رطوبتی، نوشت افزار، قطعات متالوژی و قالب مظروف شیشه و نیز کشتارگاه صنعتی مرغ، هتل، پمپ بنزین و روغن کشی، حوزه فعالیت این بنگاه ها بوده است.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد