درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 07:12   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31381صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهچهارشنبه، 5 مهر 1396 - 11:25
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی: بانک ملی ایران بخشی از هویت تاریخی ماست
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از بانک ملی ایران برای راه اندازی موزه بانک تقدیر کرد و گفت: بانک ملی ایران دارای هویت اجدادی و بخشی از هویت تاریخی ماست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از بانک ملی ایران برای راه اندازی موزه بانک تقدیر کرد و گفت: بانک ملی ایران دارای هویت اجدادی و بخشی از هویت تاریخی ماست.

محمد علی وکیلی در گفت و گو با روابط عمومی بانک ملی ایران با تاکید بر این که از بانک ملی ایران با سابقه درخشان 89 ساله، انتظار راه اندازی چنین موزه ای وجود داشت، افزود: قدمت و جایگاه بانک ملی ایران در نظام مالی کشور، ظرفیت ایجاد این موزه را داشت.

نماینده مردم تهران، ری و و شمیرانات با تاکید بر این که بخشی از مواریث ما در موزه بانک ملی ایران دیده می شود، اظهار کرد: بخشی از نگرش های مدیریتی بانک نیز در این موزه قابل رویت است.

وکیلی با تاکید بر این که بانک ملی ایران در گذشته تاریخی خود فقط کارکرد «بانک» نداشته، بلکه در نظام دیوانی کشور جایگاه مهمی داشته است، ادامه داد: شناسنامه این بانک نشان می دهد رجال طراز اول مملکت در آن مدیریت داشته اند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان این که ساختمان موزه بانک ملی ایران، جلوه گر هنر ایرانیان است، ادامه داد: بخشی از نگاه معماری صد سال اخیر ایران در ساختمان موزه بانک قابل مشاهده است.

وی همچنین از سلیقه ای که در ساماندهی موزه بانک ملی استفاده شده، تقدیر کرد و گفت: این موزه باید خوب معرفی شود تا حضور مردم در آن افزایش یافته و آشنایی با گذشته تاریخی بانک بیشتر شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  فرسودگی روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران


  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد