درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 11:12   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31451صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهیکشنبه، 16 مهر 1396 - 08:42
تقدیر مدیرعامل بانک ملی ایران از اقدامات شرکت داده ورزی سداد
مدیرعامل بانک ملی ایران در راس هیاتی متشکل از مسئولان حوزه فناوری اطلاعات بانک، از شرکت داده ورزی سداد بازدید کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل بانک ملی ایران در راس هیاتی متشکل از مسئولان حوزه فناوری اطلاعات بانک، از شرکت داده ورزی سداد بازدید کرد.

به گزارش شارا به نقل از
روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا حسین زاده شب گذشته در شرکت داده ورزی سداد حضور یافت و به مدت چهار ساعت، بخش های مختلف آن شامل بام، بله، امنیت، شبکه، عملیات، سامانه های عمومی، دیتاسنتر و ... را مورد بازدید قرار داد.

وی در این بازدید با اشاره به اقدامات سداد در تولید و پشتیبانی سامانه «بام»، این سامانه را یکی از نقاط قوت بانک ملی ایران در نظام بانکی کشور دانست و گفت: خوشبختانه همه مراحل تولید و پیشتیبانی بام در زیرمجموعه های بانک در حال انجام است.

حسین زاده همچنین تولید سامانه پیام رسان «بله» را که موجب تحسین فعالان حوزه فناوری اطلاعات و مسئولان بانک مرکزی شده است، یکی دیگر از اقدامات قابل تقدیر شرکت سداد عنوان و خاطرنشان کرد: هدف از این بازدید، تشکر از همه کسانی بود که در این اقدامات نقش مستقیم و اساسی داشتند و امیدوارم با تلاش شما، این روند با سرعت بیشتر و کیفیت بهتر ادامه پیدا کند.

در این بازدید مسعود خاتونی عضو هیات مدیره، حبیب اله خالصی رئیس اداره کل مدیریت عملیات بانکی، احمدرضا نصر اصفهانی رئیس اداره کل امنیت و توسعه سیستم ها و محمد علی محمودزاده رئیس اداره کل آمار و اطلاعات بانکی بانک ملی ایران، مدیرعامل را همراهی می کردند.

در ادامه، فرامرز خالقی مدیرعامل شرکت داده ورزی سداد به همراه جمعی از معاونان و مدیران شرکت در جلسه ای، گزارشی از عملکرد شرکت و نیز آخرین وضعیت پروژه های سداد را به مدیرعامل بانک ملی ایران و هیات همراه ارائه کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  قدرت گوش دادن فعال


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد