درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 09:26   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - در اینجا دلیل این است که بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31645صفحه نخست » جمعه، 5 آبان 1396 - 00:35
نهمین جلسه کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانکها برگزار شد
دکتر مجتبی لشکر بلوکی عضو هیات مدیره این بانک در نهمین جلسه کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانک ها که به میزبانی بانک صادرات ایران برگزار شد، گفت: تجهیز منابع گران هم به زیان بانک ها است هم به زیان مشتریان و از این رو حمایت روابط عمومی بانکها در تبعیت از مقررات شورای پول و اعتبار و رعایت نرخ های سود مصوب می تواند بسیار راهگشا باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  دکتر مجتبی لشکر بلوکی عضو هیات مدیره این بانک در نهمین جلسه کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانک ها که به میزبانی بانک صادرات ایران برگزار شد، گفت: تجهیز منابع گران هم به زیان بانک ها است هم به زیان مشتریان و از این رو حمایت روابط عمومی بانکها در تبعیت از مقررات شورای پول و اعتبار و رعایت نرخ های سود مصوب می تواند بسیار راهگشا باشد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، وی در پایان بر ٣ نکته؛ وحدت رویه درخنثی سازی هجمه های ناروا علیه نظام بانکی، پرهیز از فضای تخریب و حفاظت از سرمایه های ارتباطی و اعتباری بانک ها از طریق انتشار صادقانه اخبار صحه گذاشت.

نهمین جلسه کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانک ها روز سه شنبه مورخ ۹۶/۰۸/۰۲ در محل باشگاه بانک صادرات ایران با حضور مدیران و مسئولان روابط عمومی بانک های دولتی و نیمه خصوصی برگزار شد و اطلاع رسانی صحیح و به موقع در خصوص خدمات نظام بانکی و صیانت از جایگاه بانک ها در اقتصاد ملی در دستور کار قرار گرفت.

در حاشیه این نشست همچنین حمیدرضا رهبر، مدیر کل روابط عمومی بانک صادرات ایران، بر تقویت ارتباط دوسویه بین مسئولان و بدنه مدیریتی با مشتریان و مخاطبان بانک تاکید کرد و گفت: روابط عمومی بانک صادرات ایران در راستای بهبود خدمات این بانک، با روی باز آماده دریافت نظرات و پیشنهادات مشتریان و مخاطبان بانک است و واحد ارتباطات بانک به صورت روزانه نظرات را دریافت و تا حصول نتیجه پیگیری می کند. وی سامانه های “صدای سپهر” و “صدای آشنا”، در کنار تقویت کانال های ارتباطی روابط عمومی در فضای مجازی را در همین راستا عنوان کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد