درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 18 خرداد 1403 - 18:38   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند
  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند
  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید
  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است
  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است
  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد
  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31696صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 9 آبان 1396 - 16:29
چه زمانی و چگونه از روابط عمومی استفاده کنیم؟
و در تعریفی دیگر، همانطور که در مقاله «روابط عمومی چیست؟ » گفتیم: روابط عمومی یعنی مدیریت کردن جریان اطلاعات بین افکار عمومی و سازمان شما، به صورت دو سویه.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی که گاهی اوقات با نام اختصاری PR نیز خوانده می شود، از تکنیک هایی است که به طور غیرمستقیم در مصرف کنندگان احتمالی، آگاهی، میل، ترجیح یا تقاضای خرید ایجاد می کند.


و در تعریفی دیگر، همانطور که در مقاله «روابط عمومی چیست؟ » گفتیم: روابط عمومی یعنی مدیریت کردن جریان اطلاعات بین افکار عمومی و سازمان شما، به صورت دو سویه.


حال ببینیم که چه زمانی و چگونه از روابط عمومی استفاده کنیم؟ در ادامه به نقل ازModir TV این موضوع را مرور می کنیم.


معمولا در چه شرایطی از روابط عمومی استفاده می کنیم؟
در بسیاری از شرایط، نمی توان به طور مستقیم در مورد یک کالا اطلاع رسانی یا تبلیغات کرد، مانند:
- حالت 1: هنگامی که قوانین جامعه و مقررات دولتی اجازه تبلیغات مستقیم را ندهد، مثل اطلاع رسانی در مورد سیگار در ایران.
- حالت 2: در مواقعی که ماهیت کالا به گونه ای باشد که تبلیغات مستقیم در مورد آن موفق نباشد، مثل اطلاع رسانی در مورد یک نوع داروی جدید.
- حالت 3: در صورتی که اخلاق و ارزش های حاکم بر جامعه با اطلاع رسانی  در مورد یک کالا یا خدمات تعارض داشته باشد، مانند اطلاع رسانی در مورد قرص های جلوگیری از بارداری یا لباس های شب.
- حالت 4: وقتی که بنگاه بخواهد ذهنیت و عقیده رایج در مورد یک کالا یا بنگاه را عوض کند یا بهبود بخشد.
- حالت 5: در شرایطی که فقط فروش مطرح نیست بلکه اعتبار بنگاه و بالا بردن منزلت و موقعیت آن در سطح ملی مطرح است.


چگونه از روابط عمومی استفاده می کنیم؟
در این شرایط با اجرای برنامه هایی مانند موارد زیر، می توان ذهنیت افراد جامعه را نسبت به کالا یا خدمت خاصی تغییر داد و شهرت و معروفیت برای آن کالا یا خدمات ایجاد کرد.
- ایراد سخنرانی های علمی
- برگزاری سمینارها
- برگزاری کنگره ها
- انتشار گزارش های تحقیقی
- انتشار نشریات مخصوص (بولتن ها)
- حمایت از مسابقات ورزشی به صورت پرداخت هزینه های آنها
- توجه به امور خیریه
- توجه به امور اجتماعی
- و...
همچنین می توان با خلق زمینه های مناسب فکری و عاطفی نسبت به یک بنگاه یا کالا امکان موفقیت آن را در آینده فراهم کرد.
 

منبع: فرصت امروز

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  ایجاد بینش مشتری


  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها


  روابط‌عمومی‌های عزیز…


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد