درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 15:49   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش
  ایجاد بینش مشتری
  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31868صفحه نخست » مقالات روابط عمومییکشنبه، 28 آبان 1396 - 00:16
استراتژی خلاقانه روابط عمومی با افزایش نرخ حضور دانش آموزان
شاید اسم برند ویرل‌پول whirlpool را شنیده باشید، برندی آمریکایی که با یک استراتژی خلاقانه روابط عمومی نرخ حضور دانش آموزان در مدارس را افزایش داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شاید اسم برند ویرل‌پول whirlpool را شنیده باشید، برندی آمریکایی که با یک استراتژی خلاقانه روابط عمومی نرخ حضور دانش آموزان در مدارس را افزایش داد.
 

در آگوست سال 2016 این برند اعلام کرد که راهی برای کودکانی که بطور مستمر در کلاس‌های غیبت می‌کنند، پیدا کرده است:
دادن ماشین‌های لباسشویی به مدارس.


آنها در تحقیقی به این نتیجه رسیده بودند که با دادن ماشین لباسشویی به 17 مدرسه در میسوری و کالیفرنیا تا 90% نرخ حضور دانش آموزان افزایش پیدا کرده است.


آنها پس از این اعلام کردند که قصد افزایش این برنامه به 60 مدرسه تا آگوست 2017 را دارند.


مدیر برند این برند آمریکایی، جنیفر تایبی، اعلام کرده که “باید گفت بهترین جنبه این برنامه این است که می‌بینیم بچه‌ها چطور با داشتن لباس‌های تمیز علاقه بیشتری به یادگیری از خود نشان می‌دهند.”


“خوشحالیم که توانستیم با هدیه کردن یک دستگاه لباسشویی و یک خشک کن، لباس‌های تمیزی به آنها ببخشیم و باعث شویم که احساس بهتری نسبت به خودشان داشته باشند.”


غیبت در هر مدرسه‌ای و بر هر دانش آموزی به دلایل مختلف طبیعی است.


اما مسئله‌ای که کمتر به آن پرداخته می‌شود، عدم حضور شاگردان در مدارس به دلیل فقر مالی و نداشتن لباس تمیز و در نتیجه داشتن احساس بد نسبت به خودشان است.


طبق نظر دانشگاه کالیفرنیا با اجرای این برنامه برای افزایش حضور دانش آموزان دو دلیل را می‌توان برشمرد:
داشتن لباس‌ها تمیز توسط دانش آموزان که اینگونه احساس بهتری نسبت به خود دارند.


از طرف دیگر می‌بینند و می‌فهمند که جامعه بزرگتری از مردم به فکر تحصیل، تعلیم و … آنها هستند.


البته اجرای این برنامه لزوماً موجب افزایش نرخ حضور دانش آموزان تا 100% نشده که امری طبیعی است.


اما نکته جالب اینکه این برند موافقت خود برای گسترش این برنامه به سراسر ایالت‌های آمریکا اعلام کرده است.


حتی در این بین دولت‌های دیگر هم تقاضای گسترش آن به کشورهای متبوع خودشان را مطرح کرده‌اند و این برند هم موافقت کرده است.


منبع: www.ibazaryabi.com

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


  کم بازده‌ترین کشور جهان


  روایت‌های مستبدانه


  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد