درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 18 خرداد 1403 - 07:04   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش
  ایجاد بینش مشتری
  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31872صفحه نخست » مقالات روابط عمومیدوشنبه، 29 آبان 1396 - 09:16
روابط عمومی؛ پیدا کردن وجه تمایز کار
نکته مهمی که در مورد مطلوبیت نقطه تمایز وجود دارد، این است که یا نقطه تمایز از نظر مشتری مطلوب است یا ما آن را با تبلیغات، روابط عمومی و تکنیکهای دیگر به ذهن مشتری منتقل می‌کنیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اگر می‌خواهید برندتان ورد زبانها شود و مردم در صحبت‌هایشان با یاد کردن از شما، برایتان تبلیغ کنند، باید در کارتان وجه تمایز برجسته‌ای داشته باشید تا دیگران آن را بخاطر بسپارند و در مورد آن با دوستان و آشنایانشان صحبت کنند. اگر شما با دیگر رقبای تجاری و کاری خود تفاوتی نداشته باشید، احتمالا مردم نیز علاقه‌ای به صحبت در مورد برند شما از خود نشان نخواهند داد.


پس بررسی کنید وجه تمایز محصول یا خدمات شما چیست و بر روی آن سرمایه گذاری کنید بطوری که مردم تمایل داشته باشند تجارب خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.


شما حتی می‌توانید فهرستی از ویژگیهای خود که ممکن است مشتریان به این دلایل در مورد شما با دیگران صحبت کنند تهیه کرده و بر روی افزایش این نقاط قوت تمرکز کنید.


نکته مهمی که در مورد مطلوبیت نقطه تمایز وجود دارد، این است که یا نقطه تمایز از نظر مشتری مطلوب است یا ما آن را با تبلیغات، روابط عمومی و تکنیکهای دیگر به ذهن مشتری منتقل می‌کنیم.


بسیاری از ما می‌دانیم که یکسری از محصولات و کالاها مشتری ندارد، ولی تنها دلیلی که از آنها استفاده می‌کنیم، مطلوبتی است که در ذهن ما توسط شرکت تولید کننده ایجاد شده است.


ما می‎دانیم نوشابه مضر است، ما می‎دانیم که پیتزا چه بلایی بر سر معده‎مان می‎آورد و حتی از اثرات استفاده از یکسری لوازم آرایشی و بهداشتی آگاهیم اما حتماً چیزهای مهمتری مثل طعم خوش، احساس برتری، یا زیبایی درذهن ما ضررها را توجیه کرده و ما را به سمت خرید سوق می‌دهند.


ضمناً فراموش نکنید که حتماً مشتری نقاط تمایز منطقی را تایید نمی‌نماید و می‌توانید به سمت یک نقطه تمایز جدید بروید و آن را به ذهن مشتری القا کنید.


 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟


  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید


  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری


  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟


  روایت‌های مستبدانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد