درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 19:54   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32082صفحه نخست » مقالات روابط عمومیشنبه، 2 دی 1396 - 08:43
آسیب های روابط عمومی از نگاه مدیران و کارشناسان
در حال حاضر مهم‌ترین آفتی که در روابط عمومی‌های سازمان‌ها ملاحظه می‌شود عدم استقلال رای آنان است. استقلال رای داشتن باعث می‌شود که جایگاه روابط عمومی ارتقا یابد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی‌ها باید در حل خلاقانه مسائل کوشا باشند در حال حاضر مهم‌ترین آفتی که در روابط عمومی‌های سازمان‌ها ملاحظه می‌شود عدم استقلال رای آنان است. استقلال رای داشتن باعث می‌شود که جایگاه روابط عمومی ارتقا یابد.
سهراب عبدالله‌زاده، معاون فرهنگی اجتماعی شهردار ارومیه
 

آسیب شناسی را از داخل هم باید انجام داد و روابط عمومی ها می بایست خود را با علم روز همراه کنند، روابط عمومی ها ابتدا باید خود را باور کنند و برای حرفه و مسئولیت خود ارزش قائل شوند، تا زمانی که ما برای خود و کار تخصصی خود ارزش قائل نشویم چگونه انتظار داریم مدیران بالا دست و دیگر کارکنان به هنر ما احترام بگذارند و ما را باور کنند، روابط عمومی ها باید از دوره های نوین استفاده کرده و از تجربیات روابط عمومی های موفق الگو برداشته و ارتباط برقرار نمایند و با حضور در سمینارها و جلسات تخصصی و مطالعه کتب این رشته و مقالات منتشر شده و سایت های تخصصی به علم خود بیفزایند و از یک روابط عمومی سنتی به مدرن ارتقاء یابند و آن وقت می توان انتظار داشت که یک روابط عمومی موفق و به روز خود می تواند راهبر مدیر بالا دست خود شود هر چند شاید خیلی ایده آل به نظر آید ولی باید این تفکر تمرین شود و از برخوردهای نامناسب و ندیدن ها خسته نشد و امید داشت به روزی که روابط عمومی ها در کشور ما دیده شوند و آن روز شاید دکتر حمید نطقی پدر روابط عمومی ایران هم از تلاش های ما راضی باشد.
شاهین جهانگیری بلورچیان
 

در حال حاضر یکی از آسیب مهم روابط عمومی ها عدم تبیین مناسب درخصوص جایگاه این دایره در تشکیلات سازمانی است به گونه ای که مدیران ناتوان احساس می کنند روابط عمومی در سازمان ها به جای صیانت از اهداف و جایگاه سازمان ها، باید مراقب میز و جایگاه آنها باشد.


مدیران توانمند نه تنها جایگاه روابط عمومی ها را ارتقا می دهند و آنها را در پیشبرد اهداف سازمانی خود یاری می دهند بلکه روابط عمومی ها را در ردیف رسانه های حتی منتقد قرار داده و خروجی یافته های روابط عمومی را برای اصلاح ساختار سازمانی خود به کار می گیرند.


مدیران توانمند روابط عمومی ها را به ایجاد ارتباطات گسترده با بدنه اجتماع ترغیب می کنند چرا که می دانند همه اهداف سازمانی آنها در نهایت برای خدمت به مردم است.
علی قلی زاده رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش

 

عدم استفاده از روش های نوین ارتباطی، بی توجهی به خلاقیت و نوآوری، عدم استفاده از منابع انسانی تخصصی در جایگاه های مدیریتی و کارشناسی روابط عمومی، وجود نگاه صرفا اطلاع رسانی به روابط عمومی ها از جمله آسیب هایی است که روابط عمومی های دستگاه ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.


با توجه به اهمیت و نقش والای روابط عمومی‌ها آسیب شناسی وضعیت فعلی، جایگاه آن در نهادها و سازمان ها و نحوه عملکرد روابط عمومی‌ها بسیار ضروری بوده است.


می‌توان با شناسایی وضعیت موجود و یک نگاه و دورنمای واقعی از وضعیت فعلی برای رسیدن به وضعیت مطلوب به برنامه‌ریزان و سیاست‌گذاران که به دنبال بالابردن سرمایه اجتماعی نظام و همچنین دستگاه های حاکمیتی هستند مسیر صحیحی را ارایه نمود.
اصغر آذربایجانی رئیس کمیسیون فرهنگی-اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان

وجود سوء تعبیر و یا عدم آگاهی و شناخت کافی از وظایف عملیاتی و یا عدم شناخت ازتوانمندی‌های تخصصی روابط عمومی در ابعاد درون و برون سازمانی ازجمله مشکلاتی است که روابط عمومی‌ها در ایران را با موانع جدی و فراوانی روبرو کرده است.

میثم میلادی گرجی روابط عمومی اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مازندران

 

در روابط عمومی ایده آل معمولا مجیز گویی و کرنش کردن در برابر مدیران ارشد مذموم و ناپسند به شمار می رود.

حمید نجف

 

روابط عمومی یک آیینه تمام‌نما است که می‌تواند تمامی مشکلات و معضلات، موقعیت‌ها و راه رسیدن به موفقیت‌ها را بدون بزرگ‌نمایی یا کوچک‌نمایی با مدیریت بر منابع انسانی و نه متملقانه بیان کند.
اصغر آذربایجانی رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان
 

روابط عمومی بی امکانات و بی قوت قلب و همیشه خسته و تدارکات چی نخواهد توانست آنطور که شایسته سازمان است آن را به سوی رشد و ارتقا هدایت کرده و این رکن بنیادین را روی کرسی اصلی خود بنشاند. امروز بعد از سالها سخن سرایی و تالیف کتب و مقالات در خصوص چشم و گوش و قلب بودن روابط عمومی و اهمیت سازمانی و جهانی اش ما نیاز به اقدامات عملی و اجرایی جدی در سازمانهای مان در حوزه روابط عمومی داریم آنگونه که دیگر شاهد تقلا کردن مسئولین روابط عمومی برای اخذ کمترین بودجه و حداقل نیرو و امکانات نباشیم.


روابط عمومی وقتی می تواند مبدع و مبتکر ایده های نو و مستعد تجهیز به دانش روز ارتباطات و تکنولوژی اطلاعات باشد که دغدغه های اجرایی و روزمره ذهنش را نیازارد و از حداقل امکانات اداری و حمایت های مدیریتی برای کار خود برخوردار باشد. در غیر این صورت از روابط عمومی همیشه خسته ای که به کارهای تدارکاتی و خدماتی که از عهده هر نیروی غیر متخصص و تحصیل نکرده ای هم برمی آید نمی توان انتظار داشت که ایده های بکر ارائه کند و مقالات تخصصی بنگارد و در کنفرانس های مرتبط شغلی صاحب کرسی و سخنرانی باشد.
سمیرا قیاسی

 

برخی مواقع روابط عمومی می کوشند تا همه چیز را در دستگاه خود خوب جلوه دهند، و به طور حتم این اقدام زمینه کاهش اعتماد عمومی به آنها و همچنین دستگاه مربوطه را تقویت می کند.


حجت الاسلام محمد رضا آخوند زاده مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه حضرت معصومه (س) قم
 

روابط عمومی باید آینه معایب مدیران باشد اما آنچه در روابط عمومی‌ها معمول است مدافع و سپر دفاعی مدیران یا توجیه‌کننده هر گونه اتفاق در دستگاه خود هستند که این در شأن یک روابط عمومی نیست. در عجبم از کسی که می‌گوید به من انتقاد کنید ولی انتظار مدیحه‌سرایی دارد.
عبدالسلام مهیمنی مشاور رسانه ای استاندار گلستان

در حال حاضر یکی از آسیب مهم روابط عمومی ها عدم تبیین مناسب درخصوص جایگاه این دایره در تشکیلات سازمانی است به گونه ای که مدیران ناتوان احساس می کنند روابط عمومی در سازمان ها به جای صیانت از اهداف و جایگاه سازمان ها ، باید مراقب میز و جایگاه آنها باشد.مدیران توانمند نه تنها جایگاه روابط عمومی ها را ارتقا داده و آنها را در پیشبرد اهداف سازمانی خود یاری می دهند بلکه روابط عمومی ها را در ردیف رسانه های حتی منتقد قرار داده و خروجی یافته های روابط عمومی را برای اصلاح ساختار سازمانی خود به کار می گیرند.
علی رضا قشقائی
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد