درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 05:38   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32298صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 20 دی 1396 - 16:27
موسسه اعتباری کوثر میزبان مدیران و کارشناسان روابط عمومی نظام بانکی کشور
نشست مدیران و کارشناسان روابط عمومی نظام بانکی کشور با حضور مدیران و کارشناسان روابط عمومی شبکه بانکی کشور برگزار گردید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- موسسه اعتباری کوثر میزبان مدیران و کارشناسان روابط عمومی نظام بانکی کشور شد.

به گزارش شارا؛ نشست مدیران و کارشناسان روابط عمومی نظام بانکی کشور با حضور محمد علی کریمی مدیر اداره روابط عمومی بانک مرکزی، غلامرضا کاظمی دینان مشاور رئیس کل بانک مرکزی، جواد فهیمی پور قائم مقام مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر، مدیران و کارشناسان روابط عمومی شبکه بانکی کشور برگزار گردید.

آزاده محمدی مدیر روابط عمومی و تبلیغات موسسه اعتباری کوثر ضمن خیر مقدم به مدیران و کارشناسان روابط عمومی و ابراز خرسندی از میزبانی کوثر در این نشست گفت: با توجه به اینکه نظام بانکی شرایط دشواری را سپری می نماید و مسیرهای پر پیچ و خمی را طی نموده، امیدواریم برگزاری نشست ها و همفکری های مدیران روابط عمومی، با اتخاذ تصمیم ها و واکنش های مناسب همراه باشد که در این صورت مسایل پیش روی نظام بانکی را کاهش داده و در نهایت شفاف سازی و آگاه نمودن مردم را به دنبال خواهد داشت.

جواد فهیمی پور قائم مقام مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر با بیان نقش روابط عمومی ها در تنویر افکار عمومی گفت: بی تردید روابط عمومی ها به عنوان کانون مهم نظام ارتباطی و اطلاع رسانی با استفاده از ابزار هنر و بهره وری از دانش ارتباطات گرافیکی، فناوری اطلاعات و ارتباطات جمعی، نقش تعیین کننده ای در افزایش آگاهی های عمومی جامعه، فرهنگ سازی و تنویر افکار عمومی دارند.

قائم مقام مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر افزود: مهمترین نقش روابط عمومی ها در صنعت بانکداری، کمک به تثبیت و ارتقاء وجهه حرفه ای نظام بانکی است. تلاش روابط عمومی ها باید بر هویت سازی و شفافیت نظام بانکی استوار باشد و سعی نمایند که این رسالت عظیم به درستی انجام پذیرد. مردم انتظار دریافت اطلاعات شفاف از بانک‌ها داشته و این وظیفه روابط عمومی‌ها است که با مشتریان صادق و شفاف باشند.

عضو هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر تاکید نمود: در شرایط موجود تنها بانک‌ها و موسساتی موفق به ماندگاری و تاثیرگذاری خواهند شد که بتوانند حرکت و مسیر خود را بر طول موج همراهی مشتری و افکار عمومی تنطیم نمایند و بتوانند در عرصه رقابت و ارائه خدمات بهتر و موثرتر حاضر شده و ایفای نقش نمایند.

محمد علی کریمی مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی با تشریح نقش روابط عمومی در اطلاع رسانی و حمایت از برخورد با موسسات مالی غیر مجاز گفت: با حمایت بانک مرکزی و کمک برخی بانک ها و موسسات اعتباری تا کنون 98 درصد سپرده های مردم پرداخت شده است .

مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی تصریح نمود: نقش نظام بانکی در حمایت و کمک به بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه در قالب ساخت مراکز درمانی، آموزشی، ارائه تسهیلات و غیره مطلوب ارزیابی می شود و این همدلی و همصدایی نظام بانکی در حمایت از مردم مناطق زلزله زده باید به مردم اطلاع رسانی شود .

وی آگاه سازی و اطلاع رسانی شفاف را یکی از نیازهای مهم نظام بانکی عنوان و بیان داشت: بانک ها و موسسات اعتباری در زمینه مسئولیت اجتماعی، حمایت از تولید و صنعت، کمک به اقتصاد کشور، اشتغال زایی و غیره فعالیت های بسیار خوبی داشته اند که باید مردم و همه ذینفعان را از آن ها مطلع نمود. این اطلاع رسانی به هنگام و موثر به افزایش اعتماد مردم به شبکه بانکی کشور می افزاید.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد