درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 17:00   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پوستر دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی چه چیزی را نشان می‌دهد؟
  ملازاده سکاندار روابط عمومی بیمه دی شد
  ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی در صنعت بیمه
  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد
  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی
  روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی برای بهره‌مندی از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
  پنج عنوان شغلی جدید در حوزه روابط‌عمومی تعریف شد
  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌
  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه
  مرجعیت رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32331صفحه نخست » مقالات روابط عمومییکشنبه، 24 دی 1396 - 04:26
چرخه عمر محتوا
تولید محتوای اقناع کننده و پایدار به این معنی است که شما باید چرخه عمر محتوا را درک کرده آن را دنبال کنید. ارین سایم پنج مرحله در چرخه عمر را شناسایی می کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اقناع مخاطبان نسبت به محتوای تولید شده از اهمیت ویژه ای برخوردار است. تولید همه محتواها با هدف اقناع مخاطب و جذب وی به سمت و سوی مورد نظر می باشد. هیچ محتوایی بدون هدف تولید نمی شود. البته اگر چه این موضوع را می توان یک موضوع کلی نسبت به همه محتواها تلقی کرد، اما بیشترین توجه در اینجا تولید محتوای رسانه ای و به ویژه محتوای روابط عمومی است.


• «تولید محتوای اقناع کننده و پایدار به این معنی است که شما باید چرخه عمر محتوا را درک کرده آن را دنبال کنید. ارین سایم پنج مرحله در چرخه عمر را شناسایی می کند. به طور کلی، چرخه عمر محتوا شامل موارد زیر است:


• بررسی و تحلیل: مصاحبه های افراد ذی نفع در محتوا، تحلیل رقابتی، تحلیل عینی و ارزیابی محیط محتوا (سایت، محتوای شریک و ...)
• راهبرد: تعیین زمینه های مالکیت عنوان، رده بندی، فرایند/روند کار برای تولید محتوا، برنامه تأمین منابع، تعریف صدا و علامت تجاری.
• برنامه: توصیه های پرسنلی تغییر سیستم مدیریت محتوا بر حسب نیاز، برنامه ریزی فراداده ، برنامه ریزی ارتباطات، برنامه ریزی جابجایی.
• آفرینش: نوشتن محتوا، تولید دارایی، الگوی مدیریت، بهینه سازی موتور جستجو، تضمین کیفیت.


• نگهداری: برنامه ریزی برای ارزیابی و بازرسی ادواری، توصیه به ارباب رجوع، تعیین اهداف برای اقدامات موفقیت آمیز.»


بدیهی است که هر یک از مراحل این چرخه باید با زمینه های دیگر مدیریتی، کارشناسی، اهداف کلان و جزئی، طراحی اطلاعات موجود، پژوهش های مورد نظر، تحلیل ها وارزیابی ها همراه گردد تا به نتیجه مطلوب دست یافت.

 

منبع: کتاب پنج گفتار مدیریت محتوا
انتشارات کارگزار روابط عمومی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  مرجعیت رسانه‌ای


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد