درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 11:17   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32459صفحه نخست » مقالات روابط عمومییکشنبه، 8 بهمن 1396 - 07:40
سرعت تغییرات روابط عمومی در سال 2018
در صورتی که روابط عمومی در سال 2018 بسوزد و به خاکستر تبدیل شود، نوع جدید و قدرتمندتری از روابط عمومی از این خاکستر برخواهد خواست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سرعت تغییرات روابط عمومی در سال 2018 کاهش نخواهد یافت. عوامل کلیدی که روشهای روابط عمومی را در طول چند دهه شکل داده اند، مانند استراتژی پیام رسانی، رسانه های جمعی، رسانه های جدید، و ...، با سرعت به تغییرات خود ادامه خواهد داد.


این جریان در اینترنت نیز وضعیت بهتری ندارد. سایت های رسانه اجتماعی مانند فیس بوک چنان مملو از تبلیغات است که ده دقیقه صرف وقت در این سایت، کاربر را با 90 آگهی که به راحتی نادیده گرفته می شود روبرو می کند. برای جلب توجه بیشتر، تبلیغ کنندگان امیدوارند که با هدفمند کردن تبلیغات بر اساس رفتار آنلاین مصرف کنندگان این وضعیت را بهبود ببخشند، اما دخالت تهدید آمیز دولت نیز در این میان وجود دارد.


البته شاغلان روابط عمومی پی به قدرت رسانه های اجتماعی برده اند اما هنوز درست نمی دانند که چه بکنند و چگونه آن را اندازه گیری کنند.


رسانه اجتماعی در حال تغییر نحوه روابط عمومی، بازاریابی و تجارت است. در سال پیش رو، تبلیغات زیر میکروسکوپ مخاطبان و مصرف کنندگان منتقد و آگاه قرار می گیرد. مخاطبان برای اعمال نفوذ بیشتر بر تصمیمات تجاری و روابط عمومی از رسانه اجتماعی استفاده خواهند کرد. بهترین روش ها برای نام های تجاری در رسانه اجتماعی همچنان تکامل خواهد یافت و برخی از بودجه های چند میلیون دلاری در بازاریابی با ویدئوهای تولیدشده توسط مصرف کنندگان به چالش کشیده خواهند شد.


البته در صورتی که روابط عمومی در سال 2018 بسوزد و به خاکستر تبدیل شود، نوع جدید و قدرتمندتری از روابط عمومی از این خاکستر برخواهد خواست.

 

نقش شاغلان جدید روابط عمومی عبارت است از:


• تنها بر پیام رسانی برای مخاطب بیرونی تمرکز نمی کند، بلکه با قسمت خدمات، ارتباطات مردمی و منابع انسانی در ارتباط خواهد بود و درباره معرفی نام تجاری، وفاداری مخاطب، هر توئیت و هرگونه معرفی خدمت با آنها به بحث و بررسی خواهد نشست.


• تنها به فکر تنظیم پیام های خلاق نیست بلکه برنامه های روابط عمومی تهیه می کند که انعکاس تجربه واقعی از خدمات هستند.


• برنامه ارتباطی پی در پی برای کل یک سال تنظیم نمی کند بلکه در گفتگوهای دائم التغییر با مخاطبان مشارکت خواهد کرد.


• تعداد دوستان، بازدید از صفحات و خوانندگان را نمی شمارد بلکه تغییر رفتار مخاطبان را اندازه گیری می نماید.


• تنها به صحبت کردن با مخاطبان نمی پردازد بلکه گوش فرا می دهد و وارد یک رابطه یک به یک می شود.


• به جای ساختن برنامه تبلیغاتی روابط می سازد.


• به جای ایجاد تأثیر، تجربه می آفریند، و


• فضا و زمان را از رسانه ها نخواهد خرید بلکه آن را بدست خواهد آورد.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند


  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


  نابینایان و هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد