درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 07:57   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33273صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیچهارشنبه، 5 اردیبهشت 1397 - 06:47
معرف مجله پریسنس
انتشار مجله "پریسنس" (PR-e-Sense) از جانب مدیران ارشد شرکت ها و ارتباطگران هند و دیگر کشورها مورد استقبال قرار گرفت. از آنجاییکه اندازه فایل بسیار کوچک است، بسیاری از سازمان ها این مجله الکترونیکی را برای دیگر افراد فرستاده اند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- انتشار مجله "پریسنس" (PR-e-Sense) از جانب مدیران ارشد شرکت ها و ارتباطگران هند و دیگر کشورها مورد استقبال قرار گرفت. از آنجاییکه اندازه فایل بسیار کوچک است، بسیاری از سازمان ها این مجله الکترونیکی را برای دیگر افراد فرستاده اند. برخی از مؤسسات آموزشی حتی از این مجله الکترونیکی پرینت گرفته و میان دانش آموزان و اساتید خود توزیع کرده اند.

 

 تیم ویراستاری برای این عمل بسیار مورد تحسین قرار گرفته است.راه اندازی این مجله حتی در رسانه ها نیز ایجاد علاقه کرده است. تیم ویراستاری برای ارائه مطالب پرمحتوا و اطلاع رسانی به روز به صنایع ،تعهدات خود را دوباره یادآور می شود.


در چند سالهای اخیر، بحث های بسیاری درباره اداره شرکت در هند مطرح است. شفافیت و افشاگری به دو واژه باب روز تبدیل شده اند. تمرکز از سهام داران به افراد ذینفع منتقل شده است. این شرایط، نقش ارتباطگران شرکت را با چالش های بیشتری مواجه ساخته است. ارتباطات امروز به یکی از وظایف مدیریتی بدل شده است. هر سازمانی نیاز دارد تا هسته کارایی و کاردانی را در روابط داخلی و خارجی خود ایجاد کند.


مدیران اجرایی ارشد و ارتباطگران نیاز دارند تا دانش و مهارت خود را به روز کنند. باید از روندهای جاری آگاه باشند. سازمان های حرفه ای مانند انجمن های روابط عمومی باید به فعالیت های خود از نو جهت دهند تا همگام با تغییرات پیش روند.

مؤسسه پرایم پوینت دو گروه بزرگ را در عرصه روابط عمومی و ارتباطات شرکت هدایت می کند.

گروه مدیریت تصویر ، گروه جهانی با حدود 1200 عضو به بحث درباره مسائل در سطح جهانی می پردازند.

گروه پی آر پوینت ، تنها گروه هندی با حدود 500 عضو به بحث درباره مسائل هند می پردازند.

 

‘PR-e-Sense’ یک مجله آن لاین در زمینه ارتباطات است.

 

به گفته کی. اسرینیواسان، سردبیر مجله، چهار سال پیش (در اول فوریه 2006) گروهی از متخصصان جوان درباره فعالیت های روابط عمومی بحث و بررسی می کردند. "به یکباره این فکر در ذهن ما جرقه زد که چرا یک مجله الکترونیکی راه اندازی نکنیم؟ ظرف 15 دقیقه، نام آن را انتخاب کردیم - ‘PR-e-Sense’، گرچه آن موقع درباره شکل، محتوی و غیره فکری نداشتیم، تصمیم گرفتیم که شماره فوریه 2006 را ظرف 10 روز در هفته اول مارس منتشر کنیم."


اسرینیواسان ادعا دارد که ‘PR-e-Sense’ تنها مجله از نوع خود در فضای ارتباطات است. او افزود که این مجله الکترونیکی در سراسر دنیا مخاطب دارد و بسیاری از متخصصان به نام در هیأت تحریریه آن – به صورت مدعو یا منظم- فعالیت می کنند.


اسرینیواسان افزود "تمام مجله های الکترونیکی به وسیله ای پادکستی با نام ‘PodUniversal’ به یکدیگر متصل هستند. تا کنون ‘PR-e-Sense’ هر ماه یک موضوع منحصر به فرد مانند روابط رسانه ای، تنظیم یک اطلاعیه رسمی، ارتباطات درونی، وبلاگ نویسی شرکتی، پادکست شرکتی، استفاده از ویکی ها در شرکت، روابط عمومی 2.0، اداره شرکت، حق مربوط به قانون اطلاعات، ارتباطات بازاریابی، مدیریت زمان و خودبینی شرکتی را پوشش داده است. و هیچ یک از موضوعات تا کنون تکرار نشده است."


‘PR-e-Sense’ شریک رسانه ای پنجمین کنفرانس جهانی روابط عمومی بود که به تازگی در لندن برگزار شد. میزبان این کنفرانس موسسه روابط عمومی امتیازدار در لندن، هیأت ارشد متخصصان روابط عمومی در اروپا، بود. این مجله همچنین در کنفرانس روابط عمومی دیگری که در اکتبر 2008 به میزبانی انجمن روابط عمومی آمریکا در دترویت برگزار شد، شراکت داشت.


اسرینیواسان در ادامه گفت "گرچه با شوق فراوان به جستجو درباره موضوعات می پردازیم و این مجله الکترونیکی را تولید می کنیم، به دلیل کمبود تلاش های بازاریابی، این مجله در میان تبلیغات چیان بازاری ندارد. در دو ماه گذشته، یک شرکت پیشرو اس.پی.یو، مجله الکترونیکی را ابزار خوبی برای تبلیغات برای مخاطب جهانی یافته است و آگهی های تبلیغاتی در سه موضوع سفارش داده است. امیدواریم که این شروع خوبی باشد."

 

بر اساس بازخوردی که از خوانندگان دریافت کردیم، مجله الکترونیکی به لحاظ محتوا، شکل، طراحی، و رنگ در چند سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است و به گفته اسرینیواسان بیش از 100،000 مشترک در سراسر دنیا دارد.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  فرسودگی روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد