درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 17:39   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33313صفحه نخست » بانک و بیمهپنجشنبه، 6 اردیبهشت 1397 - 19:45
بهره گیری از ظرفیت های فناوری اطلاعات و ارتباطات از طریق ایجاد شفافیت باعث ارتقا و تقویت اعتماد بین بیمه گرو بیمه گذارمی شود
حفظ و ارتقای سرمایه اجتماعی به عنوان بزرگترین سرمایه صنعت بیمه،با بهره گیری از قابلیتها و ظرفیت های تکنولوژی ارتباطات و اطلاعات ممکن است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- حفظ و ارتقای سرمایه اجتماعی به عنوان بزرگترین سرمایه صنعت بیمه،با بهره گیری از قابلیتها و ظرفیت های تکنولوژی ارتباطات و اطلاعات ممکن است.

به گزارش شارا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، معاون نظارت بیمه مرکزی با بیان این مطلب درجمع معاونین فنی و مدیران فناوری اطلاعات شرکت های بیمه گفت: اعتماد از شفافیت ناشی می شود وشرکت های بیمه باید بتوانند با استفاده از اصل کمال حسن نیت، به تقویت اعتماد میان بیمه گران و بیمه گذاران بپردازند.

حبیب میرزایی با اشاره به برقراری ارتباط بین صنعت بیمه و مردم بر مبنای اطلاعات گفت: استفاده ازمکانیزم IT باعث شفافتر شدن قراردادها بین بیمه گر و بیمه گذار می شود و امروزه ما می توانیم از فضاهای اجتماعی ورسانه های مختلف نیز برای تقویت نظارت، شفافیت و اطلاع رسانی استفاده کنیم.

وی با تاکید بر لزوم تعامل میان دستگاههای نظارتی و حاکمیتی با صنعت بیمه بر اساس قوانین و مقررات گفت: با استفاده درست از قابلیت های سامانه نظارت و هدایت الکترونیکی صنعت بیمه می توان تفاهم و تعامل مطلوب را بین بیمه مرکزی، شرکت های بیمه ومردم ایجاد کرد

معاون نظارت بیمه مرکزی اضافه کرد: با تقویت سنهاب که بر اساس آن اطلاعات صنعت بیمه کشور بصورت لحظه ای پایش و رصد می شود، امکان همکاری و تعامل بیشتر شده و حوزه های فنی و تخصصی صنعت بیمه نیز می توانند از این اطلاعات به نحو مطلوب استفاده کنند.

میرزایی با اشاره به این نکته که یکی از نقاط قوت سامانه سنهاب بستر سازی برای مبازره با تقلبات و کلاهبرداری های سازمان یافته است که برخی معتقدند 20 تا 30 درصد از خسارتهای پرداختی را شامل می شود، گفت: با اجرای برنامه های مختلف اطلاع رسانی و ارتباطی مانند این همایش می توان این خسارتها را نیز تا حد بسیار زیادی کاهش داد.

وی با تاکید بر این نکته که وقتی خسارتی اتفاق می افتد صنعت بیمه باید طوری رفتار کند که رضایت بیمه گذار تامین شود، گفت: شاید یکی ازدلایل اعمال عوارض نامتعارف بر صنعت بیمه، نارضایتی از خدمات بیمه است و قطعا می توان با تعریف و تبیین راهکارهای مختلف نسبت به افزایش رضایت دو طرف اقدام کرد.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد