درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 12:07   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش
  ایجاد بینش مشتری
  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33357صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 11 اردیبهشت 1397 - 23:37
بانک پارسیان میزبان نشست هم اندیشی روابط عمومی بانک‌ها
نشست هم اندیشی روابط عمومی بانک‌ها باموضوع پیام‌رسان های داخلی به میزبانی بانک پارسیان برگزار گردید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-نشست هم اندیشی روابط عمومی بانک‌ها باموضوع پیام‌رسان های داخلی به میزبانی بانک پارسیان برگزار گردید.

به گزارش شارا، دکتر پرویزیان، مدیرعامل بانک پارسیان در این نشست با تاکید بر لزوم وحدت و همدلی بیشتر بانک ها، گفت : با توجه به هجمه ها و سختی هایی که بانک ها با آن مواجه هستند، مردم به بانک ها اعتماد دارند و آن را محلی مطمئن و امن می دانند و لذا ضروری است که این اعتماد تقویت و از این اعتماد برای وحدت اجتماعی استفاده شود و بانک مرکزی در این خصوص می تواند نقش مهم ایفا و در این زمینه به بانک ها کمک کند.

مدیرعامل بانک پارسیان با ارایه راهکاری برای سهولت اجرای ابلاغیه اخیر ارزی بانک مرکزی در خصوص سپرده پذیری ارزی بانک ها برای جلوگیری از التهاب بازار،گفت : صدور کارت ارزی برای مسافران و زائران سپرده ارزی را جذاب می کند و بانک پارسیان به این منظور این خدمت را در دستور کار قرار داده که بزودی عملیاتی خواهد شد.

دکتر پرویزیان در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر لزوم حمایت بانک ها از مددجویان و نیازمندان کمیته امداد امام (ره) ، افزود : در سالی که مزین به شعار”حمایت از کالای ایرانی” است، لازم است تا بانک ها نیز از مددجویانی که از تسهیلات بانک ها خودکفا شده اند و کالاهایی خوبی را تولید کرده اند، استفاده کنند.

شبکه بانکی در مسئله فقر زدایی نقش موثری ایفا کرده است.

عبدالملکی ، معاون اشتغال کمیته امداد امام (ره) که دراین نشست به عنوان میهمان ویژه حضور داشت؛ با تاکید بر حمایت بانک ها از کمیته امداد، گفت : شبکه بانکی در مسئله فقر زدایی نقش موثری ایفا کرده است.

وی خاطر نشان کرد: از اوایل دهه هفتاد تاکنون، کمیته امداد بر اساس تسهیلات شبکه بانکی ۵/۱ میلیون طرح اقتصادی خرد و با تسهیلات مستقیم شبکه بانکی حدود ۷۵۰ هزار طرح اجرا کرده است.

عبدالملکی افزود: از سال۹۰ تاکنون حدود ۷۵۰۰ میلیارد تومان شبکه بانکی به مددجویان تسهیلات اشتغال اعطا کرده است که این منجر شده است که سالانه ۱۰۰۰میلیارد تومان در هزینه های کمیته صرفه جویی شود.

معاون اشتغال کمیته امداد با بیان اینکه می بایست نقش مسئولیت های اجتماعی بانک ها بیشتراطلاع رسانی شود، افزود: کمیته امداد در سالی که به نام حمایت از کالای ایرانی نام گذاری شده است این آمادگی رادارد تا نمایشگاهی از کالاهای مددجویانی که ازتسهیلات بانک ها خودکفا شده اند برگزار تا بانک ها بتوانند ازاین کالاها و خدمات استفاده کنند.

وی با اشاره به برنامه کمیته امداد برای کمک به فروش محصولات مددجویان، گفت : :دوستان شبکه بانکی در تداوم مسئولیت های اجتماعی خود، می توانند کالای مورد نیاز کارکنان خود را از این مددجویان تهیه کنند.

در این همایش ضرورت حضور بانک‌ها درشبکه‌های اجتماعی در ایران و جهان، شبکه‌های اجتماعی موجود و همچنین معرفی شبکه اجتماعی داخلی برخی بانک ها به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

بر اساس این گزارش، از مهم‌ترین اهداف این همایش، پیشگیری از سواستفاده‌های احتمـالی، یکپارچه‌سازی شبکه بانکی در تعاملات و اطلاع‌رسانی از طریق رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، نحوه استفاده از پیام رسان‌های داخلی و حمایت از استارتاپ های داخلی است تا شبکه بانکی با هم‌اندیشی و هم‌فکری همکاران روابط عمومی بتواند در پیشبرد اهـداف عالی صـنعت بانکداری یعنی خدمت به جامعه و حرکت در مسیر فرمایشات مقام معظم رهبری و دولت موفق‌تر از قبل ظاهر شوند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


  کم بازده‌ترین کشور جهان


  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد


  روایت‌های مستبدانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد