درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 16:06   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پوستر دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی چه چیزی را نشان می‌دهد؟
  ملازاده سکاندار روابط عمومی بیمه دی شد
  ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی در صنعت بیمه
  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد
  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی
  روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی برای بهره‌مندی از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
  پنج عنوان شغلی جدید در حوزه روابط‌عمومی تعریف شد
  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌
  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه
  مرجعیت رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33410صفحه نخست » مقالات روابط عمومییکشنبه، 20 تیر 1400 - 03:34
پنج راه برای احیای روابط عمومی
زهرا بابازادگان - چیزی که در صنعت روابط عمومی الهام بخش است این است که اشتباهات و درس ها تنها چالش هایی برای غلبه بر یادگیری از آنهاست. احیای واقعی از نگاه کاملا نو و متفاوت به روشی است که کارها را انجام می دهیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  چیزی که در صنعت روابط عمومی الهام بخش است این است که اشتباهات و درس ها تنها چالش هایی برای غلبه بر یادگیری از آنهاست. احیای واقعی از نگاه کاملا نو و متفاوت به روشی است که کارها را انجام می دهیم. چسبیدن به ایده ها و روش هایی که کارا بودند و دور انداختن روش های ناکارآمد، بخشی از فرآیند تکرارشونده ماست به ویژه در دنیای دیجیتال. نوآوری واقعی زمانی اتفاق می افتد که عینک رنگی را برداریم و عملکرد خود را از چشمان جدیدی ببینیم.

در این جا پنج راهنمایی وجود دارد:

1- گروه خود را احیا کنید

 در حالی که ممکن است راهبرد سالانه خود را در اواخر سال طرح ریزی کرده باشید، به یاد داشته باشید که اعضای تیم شما به احیا شدن نیاز دارند چون ما در صنعتی با تنش بالا اشتغال داریم. مطمئن شوید که اعضای گروه شما هر ماهه یک برنامه استراحت یا تفریح دارند.

2- نگاهی دوباره به کمپین های خود داشته باشید

ممکن است برای مدتی روی یک کمپین کار کنید یا در صنعت یکسانی کارکنید، اجازه ندهید این ها به شما آرامش کاذب بدهند. کار هر موکلی را می توان با نگاهی دوباره به راهکارهایش انجام داد وگرنه با رکود و ایستایی کمپین مواجه خواهید شد. با برداشتن گامی به عقب و مرور اهداف نهایی، مخاطبان و روش ها، شروع کنید. مروز کنید که از چه راه دوری آمده اید و سپس در استراتژی و تاکتیک های خود بازنگری کنید.

3- به همکاری فکر کنید

بسیاری از ما در سیلوهای روابط عمومی خودمان کار می کنیم و بین کار خود و سایر تاکتیک های بازاریابی جدایی ایجاد می کنیم. مدت هاست که زمان این نوع رویکردها سپری شده است، یکپارچگی همه چیز است اما از آن مهم تر درک سایر اصول است. ا

4 برنامه ریزی شغلی

به خاطر داشته باشید که بیشتر مردم در این زمان به زندگی خود نگاه می کنند و از خود می پرسند که آیا در مسیر درست هستند. با اعضای تیم بنشینید و از آنها بخواهید که اهداف و دیدگاه های خود را با شما در میان بگذارند. روی برنامه کاری که با اهداف آن ها و سازمان تان همخوانی دارد کار کنید. سپس تصمیم بگیرید این وعده ها را عملی کنید.

5- مسئولیت پذیر و متعهد باشید

 ما در صنعتی هستیم که از موفقیت برندها، شرکت ها و مردم، جدایی ناپذیر است. ما فرصت فوق العاده ای داریم تا بخشی از این موفقیت باشیم که به همراه خود فرصت کاری، رشد اقتصادی و جایزه حرفه ای خواهد داشت. هر نوعی ترسی را کنار بگذارید. از دستاوردهای خود و کسب و کارتان و صنعت مان به خود ببالید. تعهد کنید که بهترین متخصص روابط عمومی بشوید.

 منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  مرجعیت رسانه‌ای


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد