درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 02:50   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33573صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیپنجشنبه، 27 اردیبهشت 1397 - 23:05
انتشار کتاب "شناخت روابط عمومی"
کتاب "شناخت روابط عمومی" تالیف دکتر داود نعمتی انارکی توسط انتشارات دانشگاه صداوسیما منتشر شده است. این کتاب در 242 صفحه و 9 فصل تالیف شده و برای کسانی که تازه وارد حرفه روابط عمومی می شوند، حاوی اطلاعاتی است که آن ها را تا حدودی با روابط عمومی آشنا می سازد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب "شناخت روابط عمومی" تالیف دکتر داود نعمتی انارکی توسط انتشارات دانشگاه صداوسیما منتشر شده است. این کتاب در 242 صفحه و 9 فصل تالیف شده و برای کسانی که تازه وارد حرفه روابط عمومی می شوند، حاوی اطلاعاتی است که آن ها را تا حدودی با روابط عمومی آشنا می سازد.

واژه روابط عمومی سرشار از تعابیر ارتباطی است. شنیدن نام روابط عمومی تداعی مفاهیمی از انواع ارتباطات برای مستمع است. روابط عمومی باید تسهیل کننده جریان ارتباطی یک سازمان در دو حوزه درون و برون سازمانی باشد که متاسفانه روابط عمومی های سازمان ها، نهادها و وزارتخانه ها از ضعف های زیادی در این خصوص برخوردارند و به همین دلیل است که شاهد بی اعتمادی مردم نسبت به این نهاد هستیم.

باید بپذیریم که روابط عمومی در جامعه امروزی می تواند در فرایند توسعه پایدار ایفای نقش کند، مشروط بر آنکه روابط عمومی را بخش مهمی از مدیریت سازمان به حساب آوریم و این نهاد را در اختیار کسانی بگذاریم که به فهم و درک مفهوم روابط عمومی رسیده باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد