درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 04:13   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33718صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیدوشنبه، 21 خرداد 1397 - 16:43
48 امین شماره دوماهنامه "کارگزار روابط عمومی"منتشر شد
48 امین شماره دوماهنامه "کارگزار روابط عمومی" زیر نظر موسسه کارگزار روابط عمومی ویژه فروردین و اردیبهشت ماه ۹۷ منتشر شد.
  


 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- 48 امین شماره دوماهنامه  "کارگزار روابط عمومی" زیر نظر موسسه کارگزار روابط عمومی ویژه فروردین و اردیبهشت ماه ۹۷ منتشر شد.

به گزارش شارا، شماره 48 دوماهنامه "کارگزار روابط عمومی" به سردبیری مهدی باقریان با عکس روی جلد پوستر دومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی ایران به چاپ رسیده است.

در این شماره علاوه بر انتشار گزارش دومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی ایران به موضوعاتی چون: علم اخلاق، فلسفه اخلاقی، وجدان اخلاقی سازمان، اصول اخلاقی روابط عمومی، روشنفکری و تجدد، افترا (تهمت و توهین)، اخلاق در صنعت روابط عمومی، اصول اخلاقی و حرفه‌ای گرایی در روابط عمومی، بایسته های اخلاقی در روابط عمومی، جایگاه اخلاق در روابط عمومی، سودمندگرایی، پای لنگ اخلاق و اعتماد و صداقت در روابط عمومی و … پرداخته شده است.

منشور اخلاقی آتن، آیین نامه اصول اخلاقی انجمن روابط عمومی آمریکا و منشور اخلاقی انجمن متخصصان روابط عمومی ایران از جمله مطالب این نشریه می باشد.

شانون ای. باون، براد ال. راولاینز، روی وی. لیپر، بتک وَن رولر، چارلی لیدلاو، لاریسا گرونیگ، کوین استوکر،داوود طالبی، حمیدرضا عظیمی، محمد ناظمی هرندی، نادعلی اسماعیلی، محمدرضا فرهادی نیا، فاطمه شالچیان و سودابه نبئی در انتشار این ماهنامه همکاری داشتند.

48امین شماره دوماهنامه  "کارگزار روابط عمومی" ویژه اردیبهشت در 72 صفحه با موضوع "اخلاق در روابط عمومی" به چاپ رسیده است.

علاقمندان برای تهیه این نشریه می توانند با شماره های 88617576 و 88617577 تماس بگیرند.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد