درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 14:47   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پوستر دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی چه چیزی را نشان می‌دهد؟
  ملازاده سکاندار روابط عمومی بیمه دی شد
  ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی در صنعت بیمه
  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد
  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی
  روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی برای بهره‌مندی از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
  پنج عنوان شغلی جدید در حوزه روابط‌عمومی تعریف شد
  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌
  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه
  مرجعیت رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33766صفحه نخست » گفتگوچهارشنبه، 30 خرداد 1397 - 05:10
حسن نصیری قیداری مدس دانشگاه: پژوهش، فعالیت های روابط عمومی را هدفمند می کند
هیچ معرفتی جز با تحقیق هدفمند نیست. در واقع اینکه نظر مخاطب یا مشتری چیست و نیاز آن سنجیده و بر اساس آن فعالیت استراتژی سازمان را تنظیم کنیم حتی در زمینه مدیریت نیز براساس تحقیق، اهداف طراحی و بودجه و هدف گذار ی و سازماندهی انجام می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هیچ معرفتی جز با تحقیق هدفمند نیست. در واقع اینکه نظر مخاطب یا مشتری چیست و نیاز آن سنجیده و بر اساس آن فعالیت استراتژی سازمان را تنظیم کنیم حتی در زمینه مدیریت نیز براساس تحقیق، اهداف طراحی و بودجه و هدف گذار ی و سازماندهی انجام می شود.

به نظرمن حتی در حوزه ی کسب و کار خطا است که بدون تحقیق ،سرمایه گذرای شود ابتدا باید با تحقیق بازارها ی اشباع شده شناسایی شود و در جایی که نیازی وجود ندارد سرمایه گذاری صورت نگیرد.درواقع فایده ی پژوهش این است که بدون دستاوردهای پژوهش نمی توانیم برروی فعالیتهای خود هدف گذار ی انجام دهیم.همچنین در زمان انجام برخی فعالیتها لازم است تحقیق انجام شود چرا که کار روابط عمومی اساساً نوآورانه بوده و خلاقانه است و تکرار پذیر هم نیست لذا این کار لازم است.

تحقیق در پایان پروژه نیز اثر بخشی و کار امدی آن را ترسیم میکند. مثلاً یک فعالیت تبلیغاتی که انجام می شود با تحقیق بر روی اثر بخشی و کارایی فعالیتهای روابط عمومی مشخص می شودو نشان میدهد که آیا تبلیغ مورد نظر در ذهن مردم جا افتاده یا خیر و همچنین منحنی فروش را در برخی مواقع نشان میدهد.


در دو مقطع حساس یکی ابتدای کار و مشخص کردن اهداف و دوم در پایان برای سنجش اثر بخشی فعالیتهای روابط عمومینیازمند پژوهش هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  مرجعیت رسانه‌ای


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد