درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 13:23   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پوستر دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی چه چیزی را نشان می‌دهد؟
  ملازاده سکاندار روابط عمومی بیمه دی شد
  ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی در صنعت بیمه
  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد
  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی
  روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی برای بهره‌مندی از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
  پنج عنوان شغلی جدید در حوزه روابط‌عمومی تعریف شد
  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌
  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه
  مرجعیت رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34053صفحه نخست » مقالات روابط عمومییکشنبه، 4 شهریور 1397 - 02:48
ایجاد استراتژی موفق روابط عمومی
کاتریونا پولارد ترجمه: حنانه باقریان - استراتژی روابط عمومی به شما در سازماندهی فعالیت های خود و و تصمیم گیری استراتژیک در مورد بهترین شیوه های برقراری ارتباط کمک خواهد کرد. همچنین می تواند به شما کمک کند مخاطبان خود را جذب کنید و آگاهی عموم از برند تجاری خود را افزایش دهید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- استراتژی روابط عمومی به شما در سازماندهی فعالیت های خود و و تصمیم گیری استراتژیک در مورد بهترین شیوه های برقراری ارتباط کمک خواهد کرد. همچنین می تواند به شما کمک کند مخاطبان خود را جذب کنید و آگاهی عموم از برند تجاری خود را افزایش دهید.


پنج سوال که به شما کمک می کند یک استراتژی قوی روابط عمومی تشکیل دهید

هدف نهایی شما چیست؟
اهدافی که می خواهید به دست آورید را مشخص کنید.

مخاطبان شما چه کسانی هستند؟
مخاطب هدف شما افراد، گروه ها و جوامع است که قدرت نفوذ و تصمیم گیری بر محصولات یا خدمات شما دارند. آنها کسانی هستند که در تلاش برای جذب و فروش محصول به آن ها هستید- آنها افرادی هستند که می خواهید با آنها ارتباط برقرار کنید.

پیام های کلیدی شما چیست؟
پیام های کلید آن هایی هستند که می خواهید مخاطب آن ها را بشنود و به خاطر بسپارد. آن ها می توانند محتوای شما را شکل دهند و ارتباطی یکپارچه برقرار کنند.

تاکتیک های شما چیستند؟
تاکتیک ها فعالیت هایی هستند که به شما کمک می کنند به اهداف خود دست پیدا کنید. برای مثال یک تاکتیک برای معرفی محصولی جدید می تواند استفاده از تبلیغات رسانه ای باشد

آیا ضرب العجلی در کار است؟
برای اطمینان از اینکه آنها به موقع تکمیل می شوند، شما باید در هر تاکتیک یک فریم زمان قرار دهید.

 

پایان پیام
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  مرجعیت رسانه‌ای


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد