درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 13:43   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
  آنچه که هر مدیر عاملی باید درباره قانون جدید هوش مصنوعی بداند
  روایت‌های مستبدانه
  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟
  سواد داده: کلید اصلاح کسری اعتماد مدیران عامل
  کشورهایی که بیشترین استفاده از داده تلفن همراه را دارند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34090صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومییکشنبه، 17 تیر 1397 - 11:13
کتاب روزنامه نگاری پهباد منتسر می شود
کتاب "روزنامه نگاری پهباد" بزودی به همت انتشارات کارگزار روابط عمومی منتسر می شود. به گزارش شارا، این کتاب که همت "مهدی باقریان" تهیه و تدوین شده در پنج گفتار و در قطع رقعی منتشر خواهد شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب "روزنامه نگاری پهباد" بزودی به همت انتشارات کارگزار روابط عمومی منتسر می شود.

 

به گزارش شارا، این کتاب که همت "مهدی باقریان" تهیه و تدوین شده در پنج گفتار و در قطع رقعی منتشر خواهد شد.

 

در بخشی از پیشگفتار این کتاب آمده است:
از آنجایی که پهبادهای غیر نظامی به یک صنعت 100 میلیارد دلاری تبدیل شده است، روزنامه نگاری تنها قطعه کوچکی از این پازل است. ولی این یک موضوعی بسیار مهم است. تمام جنبه های قانونی و اخلاقی استفاده از پهبادها در روزنامه نگاری سوالات مهمی را در زمینه ارتباطات سازمانهای خبری و خبرنگاران با جامعه ای که برای آن خدمت می کنند، مطرح می کند.


همانطور که پهبادها به عنوان ابزاری مفید، مقرون به صرفه و قانونی برای اتاق اخبار مورد توجه قرار گرفته اند، اخلاق مرتبط با استفاده شان نیز باید بطور همزمان شفاف سازی شود. استفاده از فناوریهای جدید مانند پهبادها، پتانسیلی جهت بهبود گزارش و خدمت به منافع عمومی محسوب می شوند ولی آنها پیامدهایی نیز در زمینه ارتباط روزنامه نگاری با شهروندان دارند، مانند موضوعات ایمنی، حریم خصوصی، نقد اخبار، شفافیت و مسئولیت.


 با این حال، ظهور هواپیماهای بدون سرنشین به طور چشمگیری رویکرد به بسیاری از وظایف پیچیده در بخشهای تجاری، تفریحی و انسان دوستانه را تغییر داده است. انعطاف پذیری آنها، سهولت کارکرد و مزایای هزینه ای نسبی موجب افزایش پذیرش آنها در صنایع شده است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد