درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 05:33   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34294صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومییکشنبه، 4 شهریور 1397 - 04:51
کتاب برتر جدید در زمینه روابط عمومی که باید مطالعه شان کرد/ کسب‌وکار ترغیبی
Harold Burson - Harold Burson که توسط هفته روابط عمومی به‌عنوان موثرترین شخصیت روابط عمومی قرن بیستم توصیف‌شده است شاید بیشترین نام به رسمیت شناخته‌شده در صنعت امروزه باشد. مؤسس 96 ساله غول روابط عمومی Burson-Marsteller شغل 70 ساله خارق‌العاده‌ای داشته است که در آن او یک شرکت جهانی را از یک بنگاه مشاوره تک‌نفره ساخت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بسیار همانند Ogilvy که انجیل تبلیغات را نوشته است، Burson پر خواننده‌ترین کتاب برای صنعت روابط عمومی را نوشته است.


Harold Burson که توسط هفته روابط عمومی به‌عنوان موثرترین شخصیت روابط عمومی قرن بیستم توصیف‌شده است شاید بیشترین نام به رسمیت شناخته‌شده در صنعت امروزه باشد. مؤسس 96 ساله غول روابط عمومی Burson-Marsteller شغل 70 ساله خارق‌العاده‌ای داشته است که در آن او یک شرکت جهانی را از یک بنگاه مشاوره تک‌نفره ساخت.


در این یادواره کسب‌وکار روشن کننده، Burson شغل خود را از مطالعه در Ole Miss تا خدمت در جنگ جهانی دوم دنبال می‌کند، و محاکمه‌های Nuremburg را گزارش می‌کند و به Bill Marsteller ملحق می‌شود. به همراه هم، او و Marsteller تاریخ را در ماجراجویی جدیدی که رشد پیدا کرد و تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های روابط عمومی در جهان با بیش از 60 اداره در 6 قاره شد ساختند.


به‌وسیله نمونه‌های شخصی و تخصصی، Burson به خوانندگان نشان می‌دهد که روابط عمومی واقع دربرگیرنده چه چیزی است- چالش‌های آن، روش‌ها، و تأثیرات آن. حکایات او درباره چالش‌های روابط عمومی مانند بحران‌های Tylenol، حذف پرچم‌های کنفدراسیون از ole miss و معرفی کوکای جدید نشان‌دهنده اصول امتحان شده زمانی Burson درباره مدیریت بحران و روابط عمومی بزرگ است. او لحظات نمادین از تاریخ روابط عمومی را در داستان خود قرار می‌دهد و این را یک راهنمای ارزشمند و جذاب برای متخصصان در هر صنعتی می‌سازد.


روابط عمومی نه‌تنها توسط هر موسسه‌ای اجرا می‌شود بلکه توسط هر فردی نیز اجرا می‌شود. در سراسر دوره شغلی پیشتازانه خود که Burson آن را به‌عنوان مجموعه‌ای از لحظات سرنوشت‌ساز توصیف می‌کند، Burson استانداردهایی برای رفتار فردی و شرکتی وضع می‌کند و بر مسئولیت اجتماعی شرکت، برتری محصول و یکپارچگی کاسته نشده اصرار دارد. میراث او، نسل‌ها را شکل داد و حتی نسل‌های بعدی را نیز شکل خواهد داد.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد