درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 07:25   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34296صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیچهارشنبه، 17 مرداد 1397 - 09:24
کتاب برتر جدید در زمینه روابط عمومی که باید مطالعه شان کرد/ روابط عمومی
Katie Heaney, Arianna Rebolini - با یک صدای تیزپر از طنز کثیف، روابط عمومی یک نگاه مختصر پر از تفریح پشت پرده دستگاه‌های روابط عمومی است که افراد معروف مورد علاقه ما را ایجاد می‌کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ستاره جوان روابط عمومی Rose Reed وقتی‌که رئیسش در روز ملاقات شرکت با Archie Fox، یک خواننده، آهنگ‌ساز بریتانیایی معروف بین‌المللی، جذاب و جوان از شهر می‌رود، وارد کارهای بزرگی می‌شود. ملاقات تا زمانی که Rose پیشنهاد یک داستان عاشقانه با ستاره هندی جوان Raya را می‌دهد بد پیش می‌رود. او این کار را انجام خواهد داد اما فقط در صورتی که Rose تبلیغات چی او شود.


از آنجا که شراکت رمانتیک Archie و Raya شروع به بازسازی حرفه متزلزل Archie می‌کند، Rose درمی‌یابد که به صورت غیر منتظره، نامناسب و قطعاً غیر حرفه‌ای احساساتی به آوازخوان دارد. اما آیا پیام‌های آخر شب و عیاشی‌های بداهه به معنای این است که او هم همین حس را دارد؟ در آخر، Rose باید تصمیم بگیرد که آیا حس تخیلی خود را رها کند یا شهرت خود را به خطر بیندازد و با ستاره موسیقی جذاب، خوش تیپ، باهیبت ما دل چسبی باشد که او را دوست خواهد داشت.


با یک صدای تیزپر از طنز کثیف، روابط عمومی یک نگاه مختصر پر از تفریح پشت پرده دستگاه‌های روابط عمومی است که افراد معروف مورد علاقه ما را ایجاد می‌کند.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد