درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 03:52   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کتاب تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی رونمایی شد
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34302صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیشنبه، 17 شهریور 1397 - 03:27
کتاب برتر جدید در زمینه روابط عمومی که باید مطالعه شان کرد/ صحبت مستقیم درباره روابط عمومی
Robert Wynne - اصول روابط عمومی، چگونگی یافتن و درگیر شدن با مخاطب خود، نفوذ موفقیت‌آمیز در رسانه، نوشتن یک سرمقاله که حیرت‌انگیز باشد، ایجاد یک کمپین رسانه اجتماعی متقاعدکننده، ایجاد بازاریابی محتوای قدرتمند و اندازه‌گیری موفقیت روابط عمومی در این طنز و بدون هیچ منعی، معرفی هنر روابط عمومی را بیاموزید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی یک کسب‌وکار ترغیبی است. هرکسی که بخواهد تا بیاموزد چگونه پیام خود را ابلاغ کند و بر رسانه‌ها، مشتریان، کارکنان، همتایان خود یا هرکسی که از این کتاب نفع می‌برد تأثیر بگذارد.


با در هم شکستن خرد متعارف، صحبت مستقیم با پاسه های آسان، کلیشه‌های خسته‌کننده و افسانه‌هایی از رسانه اجتماعی پراکنده می‌شود. با پنج میلیون قطعه از محتوای ارسال‌شده در هر روز فقط در Facebook، تأثیرگذاری دشوار است.


هیچ راه حل آسانی وجود ندارد (علی رغم آنچه برخی مولفان می‌گویند، اکثر تبلیغات‌ها و بازاریابی‌های رسانه اجتماعی کار نمی‌کند). متقاعد کردن افراد برای خرید محصولات و خدمات یا پشتیبانی از رویدادها دشوار است. اما روش‌هایی وجود دارد که کار می‌کند و شما آن‌ها را در این کتاب خواهید یافت.


اصول روابط عمومی، چگونگی یافتن و درگیر شدن با مخاطب خود، نفوذ موفقیت‌آمیز در رسانه، نوشتن یک سرمقاله که حیرت‌انگیز باشد، ایجاد یک کمپین رسانه اجتماعی متقاعدکننده، ایجاد بازاریابی محتوای قدرتمند و اندازه‌گیری موفقیت روابط عمومی در این طنز و بدون هیچ منعی، معرفی هنر روابط عمومی را بیاموزید.


این کتاب برای کارآفرینان، مالکان کسب‌وکارهای کوچک، دانشجویان، کسانی که در کسب‌وکار روابط عمومی کار می‌کنند و می‌خواهند تا مهارت‌های خود را به‌روزرسانی کنند و هر مصرف‌کننده رسانه‌ای که می‌خواهد تا رازهای متقاعدسازی را درک کند عالی است. با پیامی از نویسنده برنده جایزه Emmy، آقای Dave Boone (جوایز آکادمی، جوایز Tony) شما خواهید آموخت تا در مهارت‌های روابط عمومی و استراتژی‌هایی برای نوشتن خوب و ارائه پیام خود به شیوه‌ای درست در زمان درست به مخاطب درست استاد شوید.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  کتاب تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی رونمایی شد


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  هفت اشتباه زبان بدن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد