درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 04:45   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34303صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیشنبه، 10 شهریور 1397 - 09:23
کتاب برتر جدید در زمینه روابط عمومی که باید مطالعه شان کرد/ برنامه‌ریزی استراتژیک برای روابط عمومی
Ronald D. Smith - Ronald Smith نشان می‌دهد که چگونه باید کمپین‌های استراتژیک تحقیق محور، عملی که در اقدام روابط عمومی استفاده‌شده است را اجرا کرد و از سال‌ها تجربه خود به عنوان متخصص در صنعت و سال‌های آموزش خود در کلاس‌ها می‌گوید.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- برنامه‌ریزی استراتژیک برای روابط عمومی در نسخه پنجم خود از ارائه رویکردی واضح و نوآورانه برای دانشجویانی که به دنبال یادگیری چگونگی توسعه کمپین‌های روابط عمومی هستند، است. این متنی است برای کسانی که درخصوص ورود به حرفه‌های در حال تغییر سریع روابط عمومی و ارتباطات استراتژیک مصمم هستند.


Ronald Smith نشان می‌دهد که چگونه باید کمپین‌های استراتژیک تحقیق محور، عملی که در اقدام روابط عمومی استفاده‌شده است را اجرا کرد و از سال‌ها تجربه خود به عنوان متخصص در صنعت و سال‌های آموزش خود در کلاس‌ها می‌گوید.


رویکرد استفاده‌شده در این متن یک الگوی سه گانه است: ابتدا، خوانندگان در معرض ایده‌های جدید قرار می‌گیرند و سپس آن‌ها را در کاربردش می‌بینند قبل از این که نهایتاً نشان داده شود که چگونه این ایده‌ها را خودشان به کار ببرند. فرایندهای تصمیم‌گیری و حل مسئله پیچیده در ارتباطات استراتژیک و روابط عمومی به مجموعه‌ای از گام‌هایی که دنبال کردن آن آسان است و به‌اندازه کافی برای به کار رفتن در هزاران موقعیت و سازمان در جهان واقعی انعطاف‌پذیر هستند تبدیل می‌شوند.


این نسخه جدید پنجم، از همان فرمتی تبعیت می‌کند که نسخه‌های قبلی تبعیت می‌کردند و شامل چندین مثال زمانی و جهان واقعی از موارد و رویدادهای فعلی به همراه موارد کلاسیکی است که در امتحان زمانی صدق می‌کنند. این شامل تحقیقات جدیدی درباره نظرات و اقدامات درون رشته است و چندین کمپین روابط عمومی برنده جایزه اخیر را پوشش می‌دهد.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد