درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 04:06   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کتاب تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی رونمایی شد
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 3467صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیدوشنبه، 6 خرداد 1392 - 05:29
کتاب مدیریت علمی روابط عمومی
با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و مدیران روابط عمومی واحدهای دانشگاهی استان های کرمان و یزد، کتاب مدیریت علمی روابط عمومی رونمایی شد.
  

شارا- با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی منطقه هفت کشور و طی مراسمی با حضور مدیران روابط عمومی واحدهای دانشگاهی استانهای کرمان و یزد، کتاب مدیریت علمی روابط عمومی تالیف دکتر احمد یحیایی ایله ای و غلامحسین اسلامی در یزد رونمایی شد.

دکتر عباسعلی نورا رئیس منطقه هفت دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم گفت: انتشار کتاب مدیریت علمی روابط عمومی در دانشگاه آزاد اسلامی نشانه این است که مدیریت دانشگاه به روابط عمومی علمی توجه و تاکید دارد و مسئولان روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی بایستی رویکردهای علمی را در انجام فعالیتهای روابط عمومی سرلوحه کار قرار دهند.

دکتر نورا با بیان اینکه کتاب ماندگاری بی بدیل است که نقشی کلیدی در توسعه علمی کشورها و سازمانها دارد از روابط عمومی های دانشگاهی خواست تا در تولید و بهره مندی از کتب علمی پیشگام باشند.

رئیس منطقه هفت دانشگاه آزاد اسلامی ضمن بیان اینکه وظیفه اول روابط عمومی شناخت محیط یعنی شناخت کمال و تمام سازمان است گفت: بدون داشتن اطلاعات کافی، معرفی و اطلاع رسانی فعالیتهای سازمانی با اشتباهات همراه خواهد شد.

وی با بیان اینکه روابط عمومی ها چشم و چراغ سازمان هستند اظهار داشت: حمایت مدیران از روابط عمومی ها بستگی تام به ظرفیت هایی دارد که روابط عمومی ها از خود نشان می دهند.

دکتر نورا نقد از درون را یکی از وظایف روابط عمومی ها بر شمرد و از روابط عمومی ها خواست نسبت به مسایل و مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی حساس باشند و از تحلیل مناسب از تهدیدها را به مدیران ارایه کنند.

رئیس منطقه هفت دانشگاه آزاد اسلامی از مدیران روابط عمومی واحدهای دانشگاهی تقدیر و تشکر کرد و از آنان خواست با برگزاری و شرکت در دوره های آموزشی نسبت به تقویت علمی روابط عمومی ها اقدام کنند.

یادآور می شود دکتر احمد یحیایی ایله ای فارغ التحصیل دانشگاه آزاد اسلامی و مولف دوازده جلد کتاب درباره ارتباطات و روابط عمومی و غلامحسین اسلامی مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان است.

 

لینک: http://shara.ir/view-2082.html

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  کتاب تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی رونمایی شد


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  هفت اشتباه زبان بدن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد