درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 09:30   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35093صفحه نخست » مقالات روابط عمومیدوشنبه، 10 آبان 1400 - 13:39
یافتن روابط عمومی فرامرزی
تجارت روابط عمومی و مشاوره های فرامرزی در سطح جهان رشد قابل ذکری داشته است. چند کشور معدود هستند که در ارائه مشاوره های فرامرزی روابط عمومی توانائی دارند. حتی شرکت های مشاوره ای چندملیتی هم در روش کار با هم تفاوت دارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) تجارت روابط عمومی و مشاوره های فرامرزی در سطح جهان رشد قابل ذکری داشته است. چند کشور معدود هستند که در ارائه مشاوره های فرامرزی روابط عمومی توانائی دارند. حتی شرکت های مشاوره ای چندملیتی هم در روش کار با هم تفاوت دارند.

 

بعضی ها مثل شرکت Burson-marsteller کلا دفاتر کار را مالک می شوند. بقیه با شرکت ها و سازمان هائی که با هم تحت یک سرپناه کار می کنند و مشتریان مشترکی دارند قرارداد می بندند. انتخاب یک شرکت مشاوره ای چندملیتی و یا محلی بستگی به کار موردنظر (کاری که باید انجام شود) و هزینه های احتمالی دارد.

 

تقریبا در تمام موارد اکثریت کارکنان یک دفتر مشاوره ای چندملیتی از افراد محلی هستند با همان میزان اطلاعات کارکنان یک دفتر محلی. اما میزان تجاربی که یک شرکت چند ملیتی می تواند ارایه کند از کشوری به کشور دیگر متفاوت است. کلید این مسئله این است که چه کسانی روی پروژه کارمی کنند و سوابق آنها چیست.

 

برای انتخاب یک مشاوره خارجی، لازم است بررسی های اساسی انجام شود. در برخی کشورها مانند انگلیس یا فرانسه شرکت های مشاوره محلی وجود دارند که می توانند لیستی از اعضای خود و اطلاعاتی در مورد حوزه فعالیت و تجربه آنها بدهند.

 

مخصوصا وقتی که مشاوره در خارج از کشور و مشتری در ایالات متحده باشد، بعد مسافت و اختلاف فرهنگی می تواند منجر به سوتفاهم شود. بخاطر هزینه ها و بعد مسافت نباید برای انجام کارهائی که یک شرکت عادی هم می تواند انجام دهد به شرکت های خارجی مراجعه کنیم. از این شرکت ها فقط باید برای افزایش رقابت استفاده کرد نه دو برابر کردن کار.

 

همچنین جریان کار و پایان کار باید شفاف و عادلانه باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند


  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


  نابینایان و هوش مصنوعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد