درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 03:16   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35138صفحه نخست » مقالات روابط عمومیسه شنبه، 9 آذر 1400 - 14:30
راه حل‌های توسعه و تمایز روابط‌عمومی‌ها
محمد جواد محسن زاده دانشجوی دکترای ارتباطات و فرهنگ - حذف نگاه سنتی (روابط‌عمومی در نقش سفارش و نصب بنر و پوستر) و استفاده از خلاقیت، نوآوری و تمایز با بهره‌مندی از ظرفیت رسانه‌های نوین و هوشمند، استفاده از هنر ارتباط تصویری و تبلیغات و حضور در فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی، صدا و سیما؛ ارتباط دوسویه میان مدیران و مردم و پاسخگویی و تبلیغ و اطلاع‌رسانی.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- با توجه به تجربیات (بیش از 15 ساله ) محقق در حوزه روابط‌عمومی، اطلاع‌رسانی و روزنامه نگاری برخی از راه حل‌های توسعه، پیشرفت و خلاقیت متخصصان و مدیران روابط‌عمومی‌ها به شرح ذیل می‌باشد:


1. پیگیری و اجرای قوانین موجود به منظور رفع چالش‌های مختلف روابط‌عمومی با تدوین برنامه عملیاتی، سیاست‌گذاری، تعیین اهداف و چارت سازمانی مناسب با نیازهای هر سازمان برای رسیدن به جایگاه مطلوب روابط‌عمومی از طریق: صدور مشاور و سخنگوی سازمان برای مدیران روابط‌عمومی، تخصیص اعتبارات قانونی براساس برنامه پنجم توسعه، تخصیص دو در هزار درآمد عمرانی شهرداری‌ها برای روابط‌عمومی ادارات و...


2. تلاش برای استانداردسازی فعالیت‌های روابط‌عمومی از طریق تدوین و ابلاغ نظام‌نامه جامع روابط‌عمومی‌ها؛


3. تعامل هر چه بهتر مدیران و کارکنان مجموعه با روابط‌عمومی؛


4. نظام‌مند کردن آموزش‌های تخصصی و بلندمدت در روابط‌عمومی‌ها؛


5. پرهیز از روزمرگی و هدفمندکردن فعالیت‌های روابط‌عمومی با تدوین و ابلاغ برنامه استراتژیک روابط‌عمومی‌ها؛


6. ارتباط مؤثر روابط‌عمومی و تعامل با اصحاب رسانه، خبر و هنر؛


7. حذف نگاه سنتی (روابط‌عمومی در نقش سفارش و نصب بنر و پوستر) و استفاده از خلاقیت، نوآوری و تمایز با بهره‌مندی از ظرفیت رسانه‌های نوین و هوشمند، استفاده از هنر ارتباط تصویری و تبلیغات و حضور در فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی، صدا و سیما؛ ارتباط دوسویه میان مدیران و مردم و پاسخگویی و تبلیغ و اطلاع‌رسانی؛


8. پی‌گیری مسئله سلامت مدیران و کارکنان روابط‌عمومی و تلاش در جهت اخذ مصوبه احتساب شغل روابط‌عمومی به عنوان مشاغل سخت و آسیب‌پذیر؛


9. ایجاد انگیزه و شور و نشاط بیشتر در مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی با اختصاص طرح‌ها و بسته‌های تشویقی(با توجه به حضور مستمر، طولانی و فع�'ال این قشر در محل کار و مأموریت بدون داشتن حقوق مکفی و مزایا).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد