درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 17:37   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35380صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومییکشنبه، 6 آبان 1397 - 19:26
شیخ الاسلامی: تخصص و مهارت پیش نیاز یک روابط عمومی موفق است
دوره آموزشی مدیران دوایر روابط عمومی سراسر کشور با حضور مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت و مدیر کل حراست بانک مهر اقتصاد به مدت سه روز در مرکز آموزش حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دوره آموزشی مدیران دوایر روابط عمومی سراسر کشور با حضور مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت و مدیر کل حراست بانک مهر اقتصاد به مدت سه روز در مرکز آموزش حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، منصور شیخ الاسلامی – مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت – در افتتاحیه این دوره آموزشی با اشاره به اهمیت ارتقاء سطح دانش و معلومات تخصصی در پیشبرد اهداف شغلی، اظهار داشت: روابط عمومی یک فن و هنر است لذا کسب تخصص و افزایش اطلاعات علمی و مهارتی پیش نیاز موفقیت در این عرصه هستند.

شیخ الاسلامی در ادامه به نقش تاثیر گذار شبکه های اجتماعی و فضای مجازی در کارکردهای روابط عمومی اشاره کرد و افزود: امروزه در دورانی از انقلاب تکنولوژیک به سر می بریم که هیچ چیز غیر شفافی وجود ندارد و غالب جریان سازی ها به صورت دو سویه و تعاملی صورت می گیرد بنا بر این باید با برخورداری از یک سناریو مفید و کارآمد با افزایش سواد رسانه ای و تولید محتوای مناسب، حضوری مثمر ثمر و تاثیر گذار در این فضا داشته باشیم.

مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک خاطر نشان کرد: انتخاب پیام، نحوه ارائه و زمان انتشار آن اهمیت بسیار زیادی دارد لذا باید به این موضوع واقف باشیم که در حوزه کسب و کار و اقناع افکار عمومی چه زمانی پیام را تولید و با چه مفهومی آن را در شبکه های اجتماعی، فضای مجازی و رسانه های مکتوب و اینترنتی منتشر نماییم.

شیخ الاسلامی با اشاره به اهمیت حوزه خبر و ارتباطات رسانه ای مطلوب و اثر گذار، تصریح کرد: باید با فراگیری و ارتقاء دانش خبرنگاری و مهارت های رسانه ای، واکنش و حضور به موقع و به جایی بر رویدادها داشته باشیم و با تولید محتوای مناسب علاوه بر اطلاع رسانی شفاف، جایگاه و برند بانک را ارتقاء دهیم.

وی با بیان اینکه در حوزه ارتباط با مشتریان با حمایت مدیر عامل محترم و هیات عامل بانک، مصوبات مناسبی در این رابطه داشته ایم، ابراز داشت: در حال حاضر در بحث رتبه بندی مشتریان به مدل مشخصی دست یافتیم و در مرحله نخست برای تکریم، مشتریان در سه سطح، طبقه بندی شدند و هدایایی مختص هر گروه در نظر گرفته شد که به صورت یکسان و با وحدت رویه در تمامی استان های سراسر کشور اجرایی می شود.

شیخ الاسلامی با بیان اینکه هدایا باید ماندگار، کارا و تداعی کننده یک خاطره مشترک باشد، گفت: در تهیه اقلام تبلیغاتی ابتدا باید سیاست بانک در حمایت از تولید داخلی را مد نظر قرار دهیم و با خرید محصولات ساخت داخل، هدایایی تهیه کنیم که در خور شان بانک و مشتریان باشد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا برگزاری اینگونه دوره های آموزشی، علاوه بر حفظ و ارتقاء جایگاه روابط عمومی با افزایش دانش شغلی و مهارت های تخصصی نقشی تاثیر گذارتر از قبل در سازمان داشته باشیم.

در ادامه همایش، احمدرضا خدایاری – سرپرست مدیریت کل حراست بانک – با اشاره به تأکیداتی که در متون اسلامی در خصوص اهمیت «ارتباط با مردم» دیده می شود، مأموریتهای محوله به روابط عمومی سازمان ها را مطابق با فرامین دینی دانست.

وی در ادامه ابراز داشت: همانطور که بانک مهر اقتصاد تلاش میکند شعار « نگین بانکداری اسلامی » را در عمل محقق سازد، مدیران روابط عمومی هم باید ضمن شناسایی نقاط ضعف و قابل بهبود در حیطه کاری خود، بر اساس شاخص های مورد تأکید بانک، پرچم دار و سرآمد روابط عمومی اسلامی کشور باشند.

مدیریت کل حراست بانک، اتکاء مطلق بر آموزه ها و متون غربی در این حرفه را جایز ندانست و افزود: روابط عمومی، تبلیغات و ارتباط با مشتریان، ضمن بهره برداری از فناوری و دانش روز، باید مبتنی بر تفکر دینی و اسلامی باشد.

خدایاری در بخش دیگری از سخنان خود، عنوان کرد: کشور ما امروز در جنگ اقتصادی قرار دارد و همانطور که بزرگانی چون شهیدآوینی برای ثبت، انعکاس و انتشار زحمات رزمندگان دفاع نظامی مجاهدت کردند، شما فعالان این عرصه هم باید روایتگر تلاش های همرزمان خود در جنگ اقتصادی باشید.

وی امانت داری در ثبت و انتشار وقایع را لازمه ی حرفه روابط عمومی دانست و از مدیران دوایر روابط عمومی بانک خواست تا در تمامی مراحل کاری و مأموریت های سازمانی این مهم را سرلوحه امورات خود قرار دهند.

خدایاری ضمن دسته بندی مخاطبین فعالیتهای روابط عمومی به سه گروه مشتریان، کارکنان و مدیران بانک، شناخت صحیح از مخاطب و تولید محصول به تناسب هر گروه از مخاطبین را ضروری دانست و تاکید کرد: توجه به مخاطبین درون سازمانی میتواند نقش به سزایی در اعتلای فرهنگ سازمانی داشته باشد.

سرپرست مدیریت کل حراست با توجه به اهمیت مقوله ی ارتباط با مشتریان برای پیشبرد مأموریتهای بانک، همراهی و همکاری قولی و عملی سایر اجزاء مدیریتی بانک با روابط عمومی را ضروری دانست و از مدیران روابط عمومی خواست برای فرهنگسازی بیشتر دراین زمینه تلاش نمایند.

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 


گفتنی است این دوره آموزشی در سر فصل های روابط عمومی الکترونیک، مدیریت بحران در روابط عمومی، اصول و شیوه های خبرنویسی و اصول پیشرفته مدیریت ارتباط با مشتری با حضور اساتید دانشگاه و صاحبنظران این حوزه برگزار شد که در پایان از مدیران روابط عمومی استانهای خوزستان، چهارمحال و بختیاری و زنجان که به ترتیب حایز رتبه های برتر این دوره شدند تقدیر به عمل آمد.

 


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد