درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 18:03   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 3541صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومییکشنبه، 12 خرداد 1392 - 10:16
کتاب دلایل کامیابی برندهای برتر جهانی
کتاب دلایل کامیابی برندهای برتر جهانی در قطع وزیری است و دارای 304 صفحه می باشد. کتاب های زیادی در حوزه تخصصی بازاریابی و تبلیغات به چاپ رسانده است.
  

کتاب دلایل کامیابی برندهای برتر جهانی

 

شارا- کتاب دلایل کامیابی برندهای برتر جهانی در قطع وزیری است و دارای 304 صفحه می باشد. مولف کتاب پرویز درگی مشاور و محقق بازاریابی و مدرس دانشگاه کسی که کتاب های زیادی در حوزه تخصصی بازاریابی و تبلیغات به چاپ رسانده است.
نویسنده کتاب پرویز درگی کسی است که تا به حال کتاب های زیادی از او در حیطه بازار های ایران می شناسیم که بیشتر مثال های ایرانی می آورد و سعی در بیان وییگی های ایران دارد اما در کتاب جدیدش به سمت برند های خارجی روی آورده است و سعی نموده با الگوبرداری آگاهانه و همچنین با هدف یادگیری از افرادی که برندهای موفقی را در اقصی نقاط دنیا بنیان گذاشته اند و چه کرده اند که به این موقعیت ها نائل شده اند که ما در کشورمان چه نکات ارزشمندی را از این افراد یاد بگیریم.
نویسنده در این کتاب سعی کرده با آوردن تاریخچه برند های مطرح و موفق دنیا که به معرفی 25 برند پرداخته از همه جهت همچون صنعت ماشین، شرکت های کامپیوتری، دانشگاه ها، باشگاه های ورزشی، پوشاک و ... توجه شده است. همچنین در ادامه با گردآوری مصاحبه هایی از موسسان آن برندها دلایل رشد و موفقیت و کامیابی برندهای برتر دنیا را پیدا کند. در انتها هم واژه نامه فارسی به انگلیسی از محتویات تخصصی کتاب وجود دارد.
کتاب دلایل کامیابی برندهای برتر جهانی توسط انتشارات بازاریابی به چاپ رسیده است که یکی از ناشران تخصصی در زمینه بازاریابی و تبلیغات می باشد.

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد