درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 00:38   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36081صفحه نخست » مقالات روابط عمومیدوشنبه، 10 دی 1397 - 06:06
چه کسی باید با بلاگرها صحبت کند؟
شاید این نقطه نظر برای شرکت هایی که می خواهند در اردوهای روابط عمومی 2 موفقیت کسب کنند مفید باشد. اما بسیاری هنوز در تلاشند از روش های سنتی برای برخورد با رسانه ها استفاده کنند و دیگر ببینید آنها چقدر در اشتباهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- از آنجایی که بلاگ ها به عنوان بخشی از رسانه ها در آمده اند، بلاگرها در حال به وجود آوردن نسلی کاملاً متفاوت هستند. یکی از نتایجی که می توان گرفت این است که روش «یک اندازه مناسب برای همه» به درد کار آنها نمی خورد و اولین کاری که شرکت ها باید انجام دهند پیدا کردن فردی در داخل شرکت است که بتواند با بلاگرها مراوده داشته باشد.
 
 در آخرین دیدارم از بلاگ وورلد و نیو میدیا اکس پو (BlogWorld & New Media Expo) در لاس وگاس، با مایک پروسینو، وی پی، ارتباطات بازار (
روابط عمومی بلاگرها)، ساپ و برایان سولیس مدیر فیوچر وورکس (Future Works) برنده جایزه آژانس روابط عمومی در سیلیکون ولی گفتگوهایی داشتم و آنها نیز نظرات بسیار جالبی در این مورد ارائه کردند.
 
 مایک می گفت که بلاگرها فقط به خود خبر علاقه ندارند، آنها بیشتر به نوع کار شرکت ها و دلایل آن علاقه نشان می دهند. پس نیاز هست که با بلاگرها ارتباط برقرار کنیم و گفتگوهای 360 درجه داشته باشیم. به نظر برایان از شواهد امر اینطور بر می آید که خبرگزاری ها بدون بلاگرها جایی ندارند، حتی فراتر از این هم باید رفت: روزنامه نگاران بیشتر به اخبار علاقه دارند ولی بلاگرها به ابراز عقیده.
 
 اگر شرکت ها فکر کنند که هر کس به راحتی می تواند با بلاگرها ارتباط برقرار کند، دچار اشتباه شده اند. من با این نظر مایک موافقم که می گفت: «گاهی لازم است که سخنگوی شرکت سیاست کاری خود را تغییر دهد. برای این کار شما نیاز به جماعتی از سخنگویان یک سازمان دارید. شرکت ها برای این کار نیاز به صداهای مشتاق دارند؛ اینها میتوانند از میان مدیران تولید نیز انتخاب شوند.

بلاگرها مایل خواهند بود که با این مدیران وارد مذاکره شوند. شرکت ها در حال تغییرند، دیر یا زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد. خیلی از آنها حتی مبلغان دینی یا وکیل استخدام کرده اند برای این کار و البته از اهمیت نقش جلسات حضوری سی ای او (CEO) نباید غافل شد. بله، روابط اینترنتی وجود دارد، ولی دیدار حضوری هر از گاهی لازم است و تاثیرات بهتری دارد.
 
 شاید این نقطه نظر برای شرکت هایی که می خواهند در اردوهای روابط عمومی 2 موفقیت کسب کنند مفید باشد. اما بسیاری هنوز در تلاشند از روش های سنتی برای برخورد با رسانه ها استفاده کنند و دیگر ببینید آنها چقدر در اشتباهند.
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد