درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 08:05   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36251صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 3 دی 1397 - 15:25
مدیرعامل پست بانک ایران: روابط عمومی‌ها مسئولیت خطیری را در سازمان‌ها عهده‌دار می‌باشند
روابط عمومی‌ها مسئولیت خطیری را در سازمان‌ها عهده‌دار می‌باشند که هم‌افزائی و همدلی مجموعه‌های اطلاع رسانی وزارت اقتصاد و شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه آن درر استای تعامل سازنده با مردم بسیار ضروری است و باید نسبت به آن اهتمام ویژه‌ای داشت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دکتر فرحی مدیرعامل پست بانک ایران در بیست‌و‌سومین جلسه شورای اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارائی که به میزبانی این بانک در محل تاریخی موزه ارتباطات برگزار شد ضمن خیرمقدم به مدعوین و با اشاره به مصادف شدن جلسه مذکور با آغاز بیست و سومین سال فعالیت این بانک گفت: گستردگی حضور پست بانک درسطح کشور پوشش مناسبی برای خدمات و تکمیل فعالیت‌های نظام بانکی در مناطق روستائی، عشایری و کم برخوردار است.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: وی در ادامه ضمن قدرانی از وزارت امور اقتصادی و دارائی به جهت حمایت از مجموعه های اقتصادی و اشاره به اثرات مثبت این مهم درسطح کشور اظهارداشت: روابط عمومی‌ها مسئولیت خطیری را در سازمان‌ها عهده‌دار می‌باشند که هم‌افزائی و همدلی مجموعه‌های اطلاع رسانی وزارت اقتصاد و شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه آن در راستای تعامل سازنده با مردم بسیار ضروری است و باید نسبت به آن اهتمام ویژه‌ای داشت.


فرحی با اشاره به پوشش بانکی ٢٦ درصدی جمعیت کشور توسط پست بانک در 7 هزار روستای محوری و کانونی گفت: این بانک با تعامل با حوزه های مختلف مجموعه وزارت اقتصاد، همکاری‌های موفقی داشته است که امیدواریم این تعامل سازنده با بهره‌مندی از ظرفیت های متقابل یکدیگر روند افزایشی درراستای خدمات‌رسانی بیشتر به هموطنان داشته باشد.


مدیرعامل پست‌بانک ایران ضمن اعلام حمایت از فعالیت های شرکت‌های دانش بنیان و حوزه های IT و ICT گفت: پست بانک با توجه به عاملیت بانکی صندوق توسعه ملی، آمادگی کامل برای حمایت از طرح‌های دارای توجیه اقتصادی در حوزه های مذکور را دارد که خوشبختانه در راستای این مهم اقدامات بسیار مهمی صورت گرفته است.


سیدمالک حسینی مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت امور اقتصادی و دارائی در نشست مذکور ضمن تبریک آغاز بیست‌وسومین سال فعالیت پست‌بانک‌ایران گفت: این بانک محصول مستقل نظام پس از انقلاب و اثرات انقلاب اسلامی است.


وی افزود: جنس خدمات پست بانک منحصر به فرد بوده و مطابق با شعارها و آرمان‌های انقلاب است که همان توجه ویژه به روستاها و حاشیه‌های شهرها می‌باشد و خوشبختانه این بانک درراستای این مهم موجب کاهش فاصله طبقاتی و گسترش برابری و عدالت در امر خدمات‌رسانی بانکی و توسعه فرهنگ بانکداری الکترونیک درسطح کشور بویژه در روستاها و مناطق محروم شده است.


مشاور وزیر امور اقتصادی و دارائی و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت عنوان‌کرد: امروز در شرایطی هستیم که باید درکنار هم باشیم و با همدلی به یکدیگر کمک کنیم تا با سرعت بیشتری به حل مشکلات اقتصادی بپردازیم.


گفتنی است: در این جلسه مدیران روابط عمومی بانک‌ها، بیمه‌ها و شرکت های بورسی حضور داشتند.
 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  فرسودگی روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد