درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 18 خرداد 1403 - 23:20   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند
  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند
  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید
  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است
  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است
  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد
  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36410صفحه نخست » مقالات روابط عمومیپنجشنبه، 22 مهر 1400 - 08:48
شش گام برای توسعه روابط عمومی
مترجم: علیرضا ملکی - متخصصان به شما خواهندگفت که یک مجموعه روابط عمومی که به درستی برنامه ریزی شده است، اغلب از تبلیغات موثرتر می باشد. این آموخته شما را در تشکیل و توسعه هسته مجموعه فعالیت های روابط عمومی‌تان در شش مرحله آسان کمک خواهدکرد:
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| متخصصان به شما خواهندگفت که یک مجموعه روابط عمومی که به درستی برنامه ریزی شده است، اغلب از تبلیغات موثرتر می باشد. این آموخته شما را در تشکیل و توسعه هسته مجموعه فعالیت های روابط عمومی‌تان در شش مرحله آسان کمک خواهدکرد:

گام اول: هدف های روابط عمومی یا برنامه رسانه ای خود را تعریف کنید و بنویسید از چه طریقی شما مجموعه فعالیت های  روابط عمومی تان را طراحی خواهید کرد؟ آیا این فعالیت ها طراحی خواهد شد به منظور:
- ایجاد نظریه کارشناسی میان همکاران تان، مطبوعات یا مشتریان و ارباب رجوع بالقوه شما؟
- ایجاد حسن نیت میان مشتریان، عرضه کنندگان مواد اولیه یا جامعه تان؟
- ایجاد و تقویت نام تجاری شما و تصویر یک شرکت حرفه ای؟
- اطلاع رسانی و ایجاد ادراکات خوب درخصوص شرکت و فعالیت؟
برای اینکه برنامه رسانه ای یا روابط عمومی شما موفق باشد، اولین و مهمترین چیز تعیین و تعریف اهداف تان است. با یک هدف روشن در ذهن، شما زمینه ای برای تکمیل این آموخته ها فراهم خواهیدکرد.

گام دوم: اهداف کوتاه مدت خود را در دستیابی به این اهداف بلندمدت تعریف نمایید. مشخص بودن، قابل اندازه‌گیری بودن، نتیجه گرا بودن و دارای چارچوب زمانی بودن اهداف کوتاه مدت، با اهمیت است.

گام سوم: تعیین کسی که مخاطب موردنظر شما است. شما می خواهید با این مجموعه  فعالیت ها به چه کسی دسترسی داشته باشید؟ شما می خواهید پیام اصلی تان چه باشد؟

گام چهارم: برنامه ای زمانی برای مجموعه فعالیت های روابط عمومی خود آماده نمایید. با منطبق کردن برنامه روابط عمومی با سایر تلاش های بازاریابی و فروش، هم افزایی ایجاد نمایید.

گام پنجم: برنامه تاثیر در دیگران با گفتار یا نوشتار را آماده نمایید. از چه وسایل ارتباطی برای رساندن پیغام های تان به عموم استفاده خواهید نمود؟ برای مثال ممکن است شامل موارد زیر باشد:
- نشریات
- مقالات
- داستان های موفقیت مشتریان
- کنفرانس مطبوعاتی، مصاحبه، یا سفرهای تبلیغاتی

- فضای مجازی
سه روش را از لیست انتخاب کنید و تحقیق و توسعه روشتان را آغاز نمایید.

گام ششم: معیاری به منظور پیگیری نتایج فعالیت های روابط عمومی قرار دهید. بعد از هر مجموعه فعالیت، نتایج را مرور کنید. آیا شما باید اصلاحاتی را در برنامه اولیه لحاظ نمایید؟ اگر این طور است، چگونه و چرا؟
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  ایجاد بینش مشتری


  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد


  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها


  روابط‌عمومی‌های عزیز…


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد