درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 18 خرداد 1403 - 14:23   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است
  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد
  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش
  ایجاد بینش مشتری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36447صفحه نخست » مقالات روابط عمومیسه شنبه، 6 مهر 1400 - 11:14
چگونه گزارش‌ سالانه‌ حرفه ای بنویسیم؟
متأسفانه‌ بسیاری‌ از کارگزاران‌ روابط عمومی در آخرین‌ ماه‌های‌ سال‌ شتابزده‌ به‌ تهیه‌ گزارش‌ سالانه‌ می‌پردازند یا آن‌گونه‌ که‌ باید و شاید در گردآوری‌ و ارزیابی‌ منابع شان‌ همت‌ به‌ خرج‌ نمی‌دهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| متأسفانه‌ بسیاری‌ از کارگزاران‌ روابط عمومی در آخرین‌ ماه‌های‌ سال‌ شتابزده‌ به‌ تهیه‌ گزارش‌ سالانه‌ می‌پردازند یا آن‌گونه‌ که‌ باید و شاید در گردآوری‌ و ارزیابی‌ منابع شان‌ همت‌ به‌ خرج‌ نمی‌دهند.

 

در نتیجه‌ زمانی‌ طرح‌ گزارش‌ خود را به‌ پایان‌ می‌برند که‌ وقت‌ گران‌بها به‌ باطل‌ رفته‌ است‌ و دیگر فرصتی‌ برای‌ بازنگری‌ و پرداخت‌ نسخه‌ نهایی‌ در دسترس شان‌ نیست‌.


برای‌ سازمان‌هایی‌ که‌ براساس‌ سال‌ خورشیدی‌ کار می‌کنند، اطلاعات‌ مالی‌ می‌بایستی‌ تا اواخر دی‌ حاضر باشد. از آنجا که‌ بخش‌ قابل‌ ملاحظه‌ای‌ از برآوردهای‌ کلی‌ پیش‌ از این‌ تاریخ‌ معلوم‌ خواهد شد بیشتر گزارش‌ها باید قبل‌ از اینکه‌ آمار قطعی‌ فراهم‌ آید تکمیل‌ گردد. حتی‌ پیش‌ از روشن‌شدن‌ برآورد کلی‌، باید یک‌ استادکار گرافیک‌ را انتخاب‌ کرد تا شما را در ‌تصمیم‌گیری‌هایی‌ که‌ در سر راه تان‌ قرار دارد کمک‌ کند.

 

به‌ محض‌ اینکه‌ کم‌ و بیش‌ از میزان‌ بودجه‌ای‌ که‌ در اختیارتان‌ قرار می‌گیرد مطلع‌ شدید، باید درباره‌ مسایلی‌ از قبیل‌ نوع‌ کاغذ، نوع‌ حروف‌، تعداد رنگ‌ها، شماره‌ تقریبی‌ صفحات‌ و شماره‌ نسخه‌های‌ گزارشی‌ که‌ باید چاپ‌ شود تصمیم‌ بگیرید.

 

تیراژ گزارش‌ سالانه‌ را می‌توان‌ با محاسبه‌ تعداد سهامداران‌، تحلیل‌گران‌ اسناد و اوراق‌ بهادار، کارکنان‌، مشتریان‌ و مطبوعات‌ مالی‌ که‌ باید نسخه‌هایی‌ دریافت‌ کنند تعیین‌ کرد. از آنجا که‌ گزارش‌ سالانه‌ همواره‌ در حجم‌ زیادی‌ چاپ‌ می‌شود ـ «حداقل‌ تیراژ» آن‌ معمولاً 10 هزار نسخه‌ است‌ ـ به‌ یاد داشته‌ باشید که‌ هرقدر نسخه‌های‌ بیشتری‌ چاپ‌ شود، هزینه‌ هر نسخه‌ ارزان‌تر تمام‌ خواهد شد.


در مرحله‌ اول‌ برنامه‌ریزی‌ می‌توانید با افراد گوناگونی‌ که‌ منابع‌ مهمی‌ برای‌ اطلاعات‌ مندرج‌ در گزارش تان‌ هستند و در آینده‌ باید آن‌را تأیید کنند رأساً تماس‌ بگیرید. این‌ افراد احتمالاً شامل‌ مشاور حقوقی‌ و حسابدار سازمان‌، رؤسای‌ بخش‌ها و ادارات‌ شرکت‌ و مقام‌ ارشد سازمانی‌ (رییس‌ یا مدیرعامل‌) که‌ نامه‌ مندرج‌ در صفحه‌ اول‌ گزارش‌ سالانه‌ خطاب‌ به‌ سهامداران‌ به‌ امضای‌ اوست‌ خواهند بود.

 

اینکه‌ با این‌ افراد چگونه‌ تماس‌ برقرار خواهید کرد و گستردگی‌ این‌ تماس‌ تا چه‌ پایه‌ای‌ خواهد بود بستگی‌ به‌ وسعت‌ و ماهیت‌ سازمانی‌ دارد که‌ برایش‌ کار می‌کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید


  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری


  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟


  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


  ایجاد بینش مشتری


  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد


  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد