درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 05:51   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36671صفحه نخست » خبر یکشنبه، 29 دی 1397 - 20:34
مدیرعامل بانک رفاه/ وجود روابط عمومی قدرتمند و فعال، زمینه ساز ایجاد توسعه سازمانی و مدیریت افکار عمومی است
مدیر عامل بانک رفاه در جمع آموزشی- تخصصی روابط عمومی ها اظهار داشت: وجود یک روابط عمومی قدرتمند، فعال و همراه با ارتباطات گسترده درون و برون سازمانی زمینه ساز ایجاد توسعه سازمانی و مدیریت افکار عمومی به نفع سازمان است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیر عامل بانک رفاه در جمع آموزشی- تخصصی روابط عمومی ها اظهار داشت: وجود یک روابط عمومی قدرتمند، فعال و همراه با ارتباطات گسترده درون و برون سازمانی زمینه ساز ایجاد توسعه سازمانی و مدیریت افکار عمومی به نفع سازمان است.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه، دکتر سهمانی مدیر عامل این بانک در جمع مدیران و مسئولان روابط عمومی مدیریت شعب استان ها با قدردانی از مسئولان و پیشکسوتان پیشین روابط عمومی و همچنین عملکرد و دستاوردهای این حوزه اظهار داشت: حوزه روابط عمومی باید با افزایش بهره وری و انجام اقدامات ارزش آفرین و همچنین بهره گیری از زیر ساخت ها و کانال های ارتباطی در اختیار خود بتواند در خدمت اهداف کلان سازمان باشد، البته تاکنون اقدامات ارزشمندی از سوی این حوزه صورت گرفته است.


مدیر عامل بانک رفاه ادامه داد: روابط عمومی با بهره گیری از ابزارها، زیر ساخت ها و تخصص خود می تواند زمینه ساز اعتماد عمومی باشد و روابط عمومی این بانک الحمدالله با اقدامات اثربخش مسئولان و کارگزاران پیشین و همچنین تلاش و کوشش مطلوب مسئولان کنونی توانسته جایگاه شایسته ای در درون و بیرون سازمان کسب کند.


وی در ادامه به تشریح عملکرد کلان بانک در سطح جامعه پرداخت و گفت: خداوند را شاکریم که بانک رفاه به حدی از بلوغ رسیده است که در افکار عمومی حضور مستمر و گسترده دارد. به نمایش گذاشتن عملکرد بانک در رسانه های مختلف و حضور اثر بخش آن در عرصه اجتماعی نشان دهنده این است که سازمان به بلوغ و تکامل رسیده و خود را در مقابل ذی نفعان پاسخگو می داند.


دکتر سهمانی با اشاره به ایفای مسئولیت های اجتماعی بانک در سطح جامعه و تشریح برخی از اقدامات صورت گرفته در این زمینه خاطر نشان ساخت: سازمان های بزرگ و تأثیرگذار همچون نظام بانکی باید برای سعادت و سلامت جامعه پیرامون خود بخشی از سود خود را به تعهدات اجتماعی اختصاص دهند.


خوشبختانه بانک رفاه با توجه به رسالت خود در این حوزه اثرگذار بوده و تاکنون اقدامات بسیار ارزنده ای در حوزه های مختلف اجتماعی انجام داده است.


مدیر عامل بانک رفاه با اشاره به نقش و جایگاه حساس صنعت بانکداری در زندگی روزمره افراد جامعه گفت: حوزه روابط عمومی باید به صورت یکپارچه در صنعت بانکداری حافظ منافع نظام بانکی باشد و از وجهه و چهره آن در جامعه دفاع کند.


دکتر سهمانی ادامه داد: امروز مواجهه دشمنان با مردم و کشور یک مواجهه اقتصادی است. دشمنان تلاش می کنند با ایجاد جو بی اعتمادی اقتصادی مردم را نا امید کنند. یکی از این حوزه ها نظام بانکی است که تلاش می کنند با مخابره اخبار نادرست اعتماد سپرده گذاران را خدشه دار کنند. حوزه روابط عمومی در این شرایط وظیفه ای حساس بر دوش دارد تا علاوه بر حمایت از چهره سازمان از صنعت بانکداری هم فعالانه دفاع کند.


در این مراسم، دکتر سعیدی رئیس اداره روابط عمومی بانک رفاه نیز طی سخنانی به تشریح نقش و جایگاه روابط عمومی پرداخت و با ارائه گزارشی از عملکرد روابط عمومی اظهار داشت: بی تردید نگاه حمایتی مدیریت عالی بانک نقش مهم و تأثیرگذاری در توسعه فعالیت های روابط عمومی دارد.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد