درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 18 خرداد 1403 - 21:33   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند
  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند
  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید
  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است
  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است
  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد
  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36911صفحه نخست » مقالات روابط عمومیپنجشنبه، 11 بهمن 1397 - 13:12
چگونه متخصصان ارتباطات می توانند مجموعه مهارت های خود را در سال 2019 افزایش دهند
با نگاهی به سال پیش رو، متخصصان روابط عمومی مجموعه مهارت های خود را متناسب با نیازهای فزاینده این صنعت تنظیم کنند. این به این معنی است که یادگیری چیزهای جدید ممکن است برای آنها نا آشنا باشد و ماهر شدن در برخی مهارت ها ممکن است به طول بیانجامد. متخصصان روابط عمومی باید همیشه به مجموعه مهارت های خود بیافزایند و تاثیر بسزایی در این صنعت داشته باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| برای پررنگ نمودن روابط عمومی و بازاریابی، نقش متخصصان روابط عمومی توسعه خواهد یافت. مجموعه مهارت هایی که در روابط عمومی استفاده می شدند اکنون بسیار تغییر کرده اند. این درخواست برای محتوا در حال بالا رفتن است و اندازه اتاق های خبر در حال تقلیل رفتن.


در زیر به سه مهارت که متخصصان روابط عمومی باید برای ارتقا در سال 2019 بیاموزند می پردازیم:

تحلیل و بررسی
در حالی که معیارهای اندازه گیری همواره در کنار روابط عمومی بوده است، صنعت هنرهشتم بر اساس گزارش های درست در حال تکامل است. اکنون مشتریان اندازه دقیق چگونگی برگزاری کمپین ها را می خواهند، و متخصصان روابط عمومی باید بیشتر از قبل، میزان بازگشت سرمایه خود را از کمپین ها تعیین کنند.

 

بهبود در تکنولوژِی و زیرساخت های مانیتور کردن رسانه ها اجازه می دهند تا معیارهای معقولانه تری از کمپین ها برداشت شود؛ همانطور که تکنولوژِی های جدید تمرکز خود را در جهان بازاریابی گذاشته اند. به طور مثال، هوش مصنوعی برای متخصصان ارتباطات ضروری است تا بتوانند داده ها را به خوبی تحلیل کنند. فراهم آوردن دید درست از خروجی کمپین ها برای مشتریان ضروری است.


نزدیک به 40 درصد از تکنولوژی های کسب وکار، بازاریابی خود را در سال 2019 تقویت کردند.

بازاریابی یکپارچه
از متخصصان ارتباطات خواسته خواهد شد تا بیش از تلاشهای یک روابط عمومی سنتی کار کنند. متخصصان روابط عمومی وظیفه خواهند داشت تا همه جنبه های بازاریابی را هدایت کنند. این می تواند از بازه تاثیرگذاران بازاریابی و مدیریت رسانه های اجتماعی تا بازاریابی دیجیتال ادامه یابد.

 

متخصصان روابط عمومی به طور جدی به روابط رسانه ای وابسته نمی شوند بلکه از هر ابزاری که در اختیار آنها قرار می گیرد برای افزایش آگاهی از نام برند خود استفاده می کنند.

نویسندگی
حتی با افزوده شدن محتواهای ویدئویی، متخصصان روابط عمومی باید همیشه در مهارت نوشتن شاخص باشند. به دلیل کاهش اندازه اتاقهای خبر، متخصصان روابط عمومی باید تلاش زیادی برای ساخت یک محتوای بدرد بخور بکنند. داشتن مهارت نوشتاری همانقدر مهم است که تقاضا برای محتوا در حال رشد است.

 

 بازاریابی محتوا و سئو هر دو به ارتباط نوشتاری موثر باز می گردند. مهارت نوشتاری موثر در صنعت روابط عمومی بسیار حیاتی است و به این زودی ها نیز منسوخ نخواهد شد.


با نگاهی به سال پیش رو، متخصصان روابط عمومی مجموعه مهارت های خود را متناسب با نیازهای فزاینده این صنعت تنظیم کنند. این به این معنی است که یادگیری چیزهای جدید ممکن است برای آنها نا آشنا باشد و ماهر شدن در برخی مهارت ها ممکن است به طول بیانجامد. متخصصان روابط عمومی باید همیشه به مجموعه مهارت های خود بیافزایند و تاثیر بسزایی در این صنعت داشته باشند.

 

وفق پذیری یک کلید برای متخصصان ارتباطات است تا نگاهی عمیق تر به دنیای دیجیتال بیاندازند.


منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 


 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  ایجاد بینش مشتری


  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد


  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها


  روابط‌عمومی‌های عزیز…


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد