درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 05:28   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37135صفحه نخست » مقالات روابط عمومیشنبه، 4 اسفند 1397 - 11:02
نگاه به آینده روابط عمومی تا سال 2020/ 10 توصیه کاربردی
سناریوی نگاه به آینده تا سال 2020، به عنوان اولین پروژه از واحد تازه تشکیل شده تحقیق و توسعه موسسه رسمی روابط عمومی است که با برگزاری جلسات سناریوپردازی با گروه های منطقه ای و گروه های ذینفع بر آینده احتمالی عملکرد روابط عمومی بریتانیا تا سال 2020 متمرکز بود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||در سال 2011 یک پروژه سناریونگاری توسط موسسه رسمی روابط عمومی در بریتانیا اجرا شد که با توجه به اهمیت موضوع به نکاتی از آن در اینجا اشاره می کنم:


سناریوی نگاه به آینده تا سال 2020، به عنوان اولین پروژه از واحد تازه تشکیل شده تحقیق و توسعه موسسه رسمی روابط عمومی است که با برگزاری جلسات سناریوپردازی با گروه های منطقه ای و گروه های ذینفع بر آینده احتمالی عملکرد روابط عمومی بریتانیا تا سال 2020 متمرکز بود.


 106 نفر در 15 جلسه شرکت کردند. هر نشست به بررسی آینده احتمالی عملکرد روابط عمومی در انگلستان، با استفاده از سناریو پردازی به عنوان پایه ای برای کارگروه ها، پرداخت. در این سناریو، محتمل ترین، بهترین و بدترین سناریوها توسعه یافتند و برای دادن توصیه هایی عملی برای عملکرد کلی روابط عمومی استفاده شدند.


 بر این اساس تا سال 2020، یک شیوه موفق در مورد چیستی روابط عمومی و مزایایی که می تواند تحقق ببخشد، روشن شد. نتیجه، تعهد به توسعه و کار حرفه ای مطابق با ضوابط حرفه ای بود.


سناریوها، احتمال دستیابی به موفقیت تا سال 2020 را از طریق بررسی محتمل ترین تحولات (محتمل ترین سناریوها) مورد بررسی قرار دادند و بهترین و بدترین سناریوها نیز توسط هر گروه تدوین و ارایه شد.


این گروه در پایان بررسی های خود، 10 توصیه کاربردی ناشی از بررسی سناریوها را ارایه دادند که در اینجا به بعضی از آنها اشاره می کنم:


1. تشویق موسسه رسمی روابط عمومی به ارائه رهبری و برآورده ساختن انتظارات برای رهبری خود.


2. آموزش شیوه درست روابط عمومی که باید به سطوح بالاتر برسد که شامل همکاری بیشتر با نظام آموزش روابط عمومی می شود.


3. متولیان امر باید به اعتماد بیشتری نسبت به آنچه انجام می دهند برسند، و باید به مثال یا نمونه ای برای رهبری در توسعه شیوه درست روابط عمومی استناد کنند.


4. نیاز به تفکر و درک دقیق تر در مورد اندازه گیری و ارزیابی وجود دارد.


5. نظام نامه اخلاقی باید تقویت شود.


6. متولیان امر باید سریعتر به سمت توسعه دانشِ ارتباطات دیجیتال حرکت کنند.


7. نیاز به تعاریف بهتر برای روابط عمومی و آنچه باید حاصل شود، وجود دارد.


8. تغییرات باید پذیرفته شود.


9. نهادهای صنعتی باید متعهد به تحقیق و توسعه باشند.


10. نیاز به هماهنگ سازی تجربه و استعداد تازه و تقدیر واقعی از جوانان وجود دارد.
 

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد