وی طی سخنانی با اشاره به اینکه برنامه بازدید از حوزه های بانک در دستور کار قرار دارد و تقریبا تمامی حوزه های کشور بازدید شده است، خاطر نشان کرد : این بازدیدها نقش موثری در پیشرفت و تعالی بانک دارد و باعث آشنایی بیشتر با فعالیت ها و نحوه عملکرد شعب در اقصا نقاط کشور می شود. این بازدید ها دارای نفع دو طرفه است از یک طرف مدیران ستادی از وضعیت شعب ، همکاران ،کمبودها و مشکلات آگاه می شوند که این آگاهی در تصمیم گیری ها بسیار موثر است چرا که بطور عینی مسائل و مشکلات لمس می شود و از طرف دیگر کارکنان با طرح مشکلات و نیازهای خود می توانند بطور مستقیم ایده های خود را به مدیران منتقل نمایند.
معاونت اجرائی بانک پارسیان با تاکید بر تمرکز زدایی در بانک اظهار داشت : بایستی وضعیتی بوجود آوریم تا هر منطقه و شعبه خودش بتواند تصمیم گیری نماید و اختیارات حوزه های شهرستان افزایش یابد.
جناب آقای توده فلاح به فعالیت اداره بازاریابی بانک اشاره نمود و با اعلام اینکه بزودی برنامه های بازاریابی ابلاغ خواهد شد از شعب خواست که از هم اکنون خود را آماده تشکیل کمیته های بازاریابی شعبه و حوزه نمایند.
وی بازاریابی موثر برای جذب منابع را از مهمترین عملکردهای بانک برشمرد و با تاکید براینکه همه در شعبه بایستی بازاریاب باشند، اظهار کرد: آن زمان که ما در شعبه می نشستیم و مشتری به ما مراجعه می کرد تمام شده است . اکنون باید خارج از شعبه حضور یابیم و با بازاریابی مشتری را جذب نماییم. بایستی با گفت و گو با مردم و مشاوره با آنان و بیان مزیت ها و امتیازهای بانک، آنها را جذب نماییم. وی ادامه داد : از کارمند پشت باجه تا مقامات ارشد بانک بایستی همه بازاریابی نمایند.
جناب آقای توده فلاح در ادامه با تاکید بر تلاش مضاعف روسای جوان از آنان خواست که تلاش خود را دو چندان نمایند، تا اعتمادی که مدیران ارشد بانک به آنان دارند را به اثبات رسانند.
معاون اجرایی بانک سپس به مواردی از قبیل اعطای تسهیلات اعتباری به بخش های مولد اقتصادی با رعایت بهداشت اعتباری، پیگیری و وصول مطالبات معوق، نظافت شعب، پوشش یکنواخت کارکنان، صرفه جویی در هزینه ها، پیگیری مستمر مسائل شعب تا حصول نتیجه و سایر موارد مرتبط تاکید کردند.
در انتهای این جلسه، نماینده شرکت تجارت الکترونیک در جلسه حاضر شده و به سئوالات همکاران پاسخ داده و توصیه های لازم از طرف آقای توده فلاح در جهت ارائه سرویس بهتر و مطلوب تر به ایشان به عمل آمد.
آقای هراتی، مدیر امور اعتباری، آقای بیژنی، مدیر امور پشتیبانی، آقای شهیدی، مدیر امور شعب آقای توده فلاح را در این سفر همراهی کردند. سپس آقایان هراتی و بیژنی و شهیدی در جلسه پرسش و پاسخی که به همین منظور برگزار گردید به سوالات حاضران پاسخ گفتند . |