درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 17:10   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پوستر دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی چه چیزی را نشان می‌دهد؟
  ملازاده سکاندار روابط عمومی بیمه دی شد
  ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی در صنعت بیمه
  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد
  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی
  روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی برای بهره‌مندی از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
  پنج عنوان شغلی جدید در حوزه روابط‌عمومی تعریف شد
  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌
  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه
  مرجعیت رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38278صفحه نخست » مقالات روابط عمومیشنبه، 21 اردیبهشت 1398 - 03:39
6 تاثیر رسانه مدرن بر روابط عمومی
پروفسور اوجوال کی چادهوری - نمایندگی های کوچک و متوسط آنلاین بدون تقریبا هیچ هزینه ای برای انتشار و توزیع بسیار موفقند و علت آن تماس مستقیم با مخاطبان مورد نظر است. این نمایندگی ها دیگر نمی توانند با اتکا بر فقط یک روش یا کانال با مخاطبان ارتباط برقرار نمایند زیرا در اینصورت مخاطبان با استفاده از سایر منابع کار خود را به انجام خواهند رساند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| رسانه مدرن تاثیرات زیادی بر روابط عمومی داشته که در اینجا به شش مورد آن اشاره می شود:

 

 1- کیفیت و اصالتی که قابل تنظیم توسط خود شرکت است.

امروزه مردم با کلیک موشواره به منابع اطلاعاتی قابل اعتمادشان رای می دهند. این منابع غالبا رسانه های سنتی نیستند. به عنوان مثال وب سایت های نظرسنجی آنلاین را در نظر بگیرید، مشتریان به سایر مشتریانی که قبلا خرید نموده اند بیش از اظهارات شرکت که کیفیت درجه یک را تضمین می کنند اطمینان دارند.


2- انتشار اطلاعات در اوج است.

در نتیجه نیاز به اطلاعات بهتر و سریعتر بسیاری از وسایل ارتباطی تحت فشار زیادی هستند. تکنولوژی جدید، روابط سازمانی از طریق اینترنت و مهارت های عمل آوری اطلاعات شخصی در برآورده ساختن این نیاز کمک می کند.


3- افزایش چشمگیرتعداد منابع رسانه ای.

نمایندگی های کوچک و متوسط آنلاین بدون تقریبا هیچ هزینه ای برای انتشار و توزیع بسیار موفقند و علت آن تماس مستقیم با مخاطبان مورد نظر است. این نمایندگی ها دیگر نمی توانند با اتکا بر فقط یک روش یا کانال با مخاطبان ارتباط برقرار نمایند زیرا در اینصورت مخاطبان با استفاده از سایر منابع کار خود را به انجام خواهند رساند.


4- فقدان کنترل مرکزی اطلاعات، که در نتیجه تقاضای بیشتر برای اطلاعات به وجود می آید و این امرخود به خود مسوولیت را از نمایندگان شرکت سلب می کند.

 وقتی مشتریان بر منابعی غیر از هسته مرکزی اتکا می کنند شرکت باید تلاش نماید و دوباره موقعیت خود را به عنوان ارایه دهنده اصلی اطلاعات تثبیت کند.


5- ارتباط موثردر عصر کثرت اطلاعات و جریان آزاد آن از بین منابع فیلترها و کانال های متعدد.

افراد به تدریج راه خاصی را برای کسب اطلاعات مورد نیازشان به بهترین وجه انتخاب و به آن عادت می کنند و این امر لزوما به معنی اطلاع رسانی توسط نماینده شرکت نیست.


6- ارتباط بیشتر مشتریان با موکلان (سازمان ها)

با توجه به سهولت ناشی از تکنولوژی ارتباطات و بازاریابی مختص هر فرد، مشتریان رابطه متقابل بیشتری از سازمان ها انتظار دارند.


منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  مرجعیت رسانه‌ای


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد