درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 14:09   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
  آنچه که هر مدیر عاملی باید درباره قانون جدید هوش مصنوعی بداند
  روایت‌های مستبدانه
  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟
  سواد داده: کلید اصلاح کسری اعتماد مدیران عامل
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38402صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 26 اردیبهشت 1398 - 10:40
مدیرعامل بانک صنعت و معدن روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت
حسین مهری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت 27 اردیبهشت ، روز ارتباطات و روابط عمومی با صدور پیامی، این روز را به همه فعالان این عرصه و به همکاران خود در این بانک تبریک گفت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| حسین مهری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت 27 اردیبهشت ، روز ارتباطات و روابط عمومی با صدور پیامی، این روز را به همه فعالان این عرصه و به همکاران خود در این بانک تبریک گفت.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، در این پیام آمده است:
با ورود جامعه بشری به عصر سیطره دانش و فرهنگ، تحولی کیفی در همه ابعاد زندگی انسان ها شکل گرفت که یکی از مهم ترین آنها پدیدار شدن نیاز به سازمان هایی برای ایجاد ارتباط با افکار عمومی است.


روابط عمومی ها در فرایند پیدایش خود نقش شناخت و ایجاد زمینه اجتماعی برای فعالیت و موفقیت سازمان های تولیدی و خدماتی را برعهده داشتند و این نقش به مرور ارتقاء یافته و در نتیجه، آنها تبدیل به بازو و عاملی مدیریتی در تحقق اهداف و سازوکار سازمان های دولتی و خصوصی شدند.


با رشد فناوری های ارتباطی، امروزه شاهد شیوه های نوین انتقال اطلاعات هستیم که سرعت و دقت را میتوان از مولفه های اصلی آن برشمرد، خصیصه هایی که می‌تواند در ارتقا شفافیت، صراحت و افزایش سرعت در انتقال مفاهیم و همچنین رویدادها تاثیری جدی داشته باشند.


روابط عمومی نوین با بهره گیری از ابزارهای جدید پیام رسانی از رسالت سنتی خود برای اقناع مخاطب در مسیر مشتری سازی آنها فراتر رفته و در این مسیر تامین محتوا برای انتقال پیام از طریق رسانه های گوناگون نقش برجسته تری یافته است و البته در این میان از نقش کارشناسان و نخبگان در این عرصه نمی توان به راحتی گذشت.


اینجانب 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را خدمت همه فعالان این عرصه به ویژه همکارانم در این بانک تبریک عرض می نمایم و موفقیتشان را در مسیر خدمت به میهن عزیز اسلامی آرزومندم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد