درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 22:03   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38572صفحه نخست » گزارشدوشنبه، 30 اردیبهشت 1398 - 02:59
گزارش برگزاری گرامیداشت روز روابط عمومی و ارتباطات در سنندج
مراسم گرامیداشت روز روابط عمومی و ارتباطات با حضور مسئولان و مدیران روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی استان در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کردستان برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مراسم گرامیداشت روز روابط عمومی و ارتباطات با حضور مسئولان و مدیران روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی استان در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کردستان برگزار شد.

استاندار کردستان: مدیران روابط عمومی باورباشند/لزوم نقش آفرینی درفعالیتهای توسعه ای اجتماعی
 استاندار کردستان گفت: طی سال گذشته مسائل به نحوی پیش رفته که نشان می دهد ارتباط میان روابط عمومی ها و مدیران ضعیف بوده و نیاز است مدیران بیش از این روابط عمومی باور باشند.

بهمن مرادنیا در مراسم بزرگداشت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات که با حضور مدیران کل و مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان کردستان برگزار شد، اظهار داشت: ضعف عملکرد روابط عمومی‌ها می‌تواند دو دلیل داشته باشد که یکی روابط عمومی محور نبودن مدیران است و دیگری نیز می‌تواند درگیری و دل مشغولی مسئولان روابط عمومی‌ها فارغ از وظایف اصلی آنها باشد که فعالیت‌های جنبی امکان انجام رسالت اصلی را از آنها گرفته است.


وی به دل مشغولی روابط عمومی‌ها به مسائلی خارج از شرح وظایفشان اشاره کرد و افزود: هر دو رویه در پیش گرفته شده توسط روابط عمومی‌ها ناصحیح بوده و باید این نگاه هر چه زودتر اصلاح شود.


استاندار کردستان با بیان اینکه روابط عمومی دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی باید هنرمندانه به انعکاس دوسویه رویدادها بپردازند و نقش خود را همچون یک پل ارتباطی ایفا کنند، ادامه داد: کار روابط عمومی ادارات نباید در مسائل جزئی نظیر نصب بنر و پلاکارد خلاصه شود بلکه باید هنرمندانه به مسائل توسعه‌ای ورود و نقش خود را ایفا کنند.


مرادنیا یادآور شد: مدیران باید روابط عمومی‌ها را امین خود بدانند و آنان را در جریان امور دستگاه‌ها و ادارات خود قرار دهند و روابط عمومی‌های استان نیز در راستای توسعه و ارتقا جایگاه کردستان در همه بخش‌ها ورود کنند.


وی بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در دیدگاه خود نسبت به روابط عمومی‌ها تغییر نگرش ایجاد کنند چرا که روابط عمومی‌ها می‌توانند یاری‌رسان مدیران در بازتاب درست خدمات و تحلیل مسائل باشند.


استاندار کردستان در ادامه سخنان خود با انتقاد از اشخاص و جریان‌هایی که به ناامید کردن مردم روی آورده آورده‌اند، گفت: امروز بزرگترین سرمایه استان نیروی انسانی آن است اما نسبت به استان آنقدر منفی‌بافی شده که صاحبان فکر و اندیشه ناامید می‌شوند.


مرادنیا با بیان اینکه عامل توسعه‌نیافتگی کردستان در گام اول خود ما هستیم، افزود: چرا ما باید مدام از ناتوانی خود بنویسیم درحالیکه واقعاً توانمند و ظرفیت‌های بی بدیلی برای رشد در اختیار داریم.


وی سکوت در برابر کسانی که مردم را ناامید می‌کنند را جایز ندانست و اظهار داشت: هرگونه سکوت در این خصوص گناه است و لازم است اجازه ندهیم کسانی که به دنبال منافع شخصی و جناحی خود هستند، مردم را به ورطه ناامیدی سوق دهند.


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان: روابط عمومی ها در بیان خدمات دستگاه های اجرایی نقش موثری دارند اجتماعی
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت: روابط عمومی ها نقش و جایگاه بسیار حساس و با اهمیتی در دستگاه های اجرایی در راستای بیان خدمات صورت گرفته به مردم دارند.

حسین فیروزی در مراسم بزرگداشت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات که با حضور مدیران کل و مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان کردستان برگزار شد, اظهار داشت: مردم ولی نعمتان نظام و دولت هستند و باید در همه امور و خدماتی که در راستای توسعه برای آنان انجام گرفته اطلاع داشته باشند.


وی افزود: اگر می‌خواهیم رو به توسعه حرکت کنیم باید سرمایه‌های اجتماعی را بیش از هر چیز گسترش دهیم که رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها در این راه می‌توانند نقش بسیار مهمی را ایفا کنند.


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان ادامه داد: امیدبخشی به مردم سرمایه‌های اجتماعی را افزایش داده و این امر توسعه را به دنبال خواهد داشت و در کنار آن نیز شور و نشاط در جامعه زنده می‌شود.


فیروزی یادآور شد: در این راستا رسانه‌ها به عنوان نماینده افکار عمومی باید مسئولیت پذیر باشند و این کار تنها با بیان واقعیت‌های جامعه محقق می‌شود و در این میان باید به این نکته نیز توجه کرد که همه خبرها واقعیت جامعه نیستند و نباید آنها را به خورد مردم داد.


وی بیان کرد: متأسفانه بیشتر رسانه‌های امروزی به دنبال بیان واقعیات نیستند و بیشتر به دنبال کسب قدرت اجتماعی هستند که همین امر باعث می‌شود در بیان کمبودها بزرگنمایی کرده و در مقابل خدماتی که به مردم ارائه شده را بازگو نکرده و یا ناچیز بدانند.


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت: امروزه رسانه‌ها اخبار را منتقل نمی‌کنند بلکه به اخبار شکل می‌دهند و یا آن را دستکاری کرده و تنها بخشی از آن را منتقل می‌کنند که این کار به خاطر رسیدن به قدرت در پشت یک سری جریان‌های فکری خاص است.


فیروزی اظهار داشت: از همین رو اهمیت روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی در اینجا مشخص می‌شود که می‌توانند به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولان اخبار را آنگونه که باید منتقل کنند تا مردم بیشتر با واقعیات آشنایی پیدا کنند.


وی افزود: از فعالان عرصه رسانه کردستان نیز انتظار می‌رود مسئولانه در مقابل انتقال اخبار عمل کنند چرا که ما نیازمند توسعه هستیم و رسانه‌ها در این راه نقش مؤثری می‌توانند داشته باشند.


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان ادامه داد: خوشبختانه سواد رسانه‌ای مردم کردستان نیز بسیار بالا است و هر چیزی را که بشنوند و به آنها بگویند قبول نمی‌کنند و واقعیت را درک کرده و در همین راستا باید رسانه‌های ما حرفه‌ای تر عمل کنند.


فیروزی یادآور شد: بسیاری از رسانه‌های کردستان در هفته گذشته بر روی پیشرفت نکردن استان تمرکز کرده بودند و از کمبودها و نداشته‌ها دم زده بودند در حالی که می‌توانستند با معرفی ظرفیت‌ها و داشته‌های استان راهکارهای عملی برای حرکت رو به توسعه ارائه دهند.


وی بیان کرد: اگر با رویکرد منفی‌گرایانه و تخریب فعالیت‌های صورت گرفته بخواهیم باز هم امید را از این مردم بگیریم مانند گذشته باز هم سرمایه گذاران را فراری داده و دیگر نباید امیدی به توسعه و پیشرفت داشت.

 

تجلیل از روابط عمومی‌های منتخب کردستان
حسین پناهی مدیرکل روابط عمومی استانداری کردستان گفت:: تلاش میشود انتخاب مدیران روابط عمومی استان با نظارت شورای روابط عمومی انجام گیرد.

 

در پایان این مراسم از ۱۳ روابط عمومی فعال و منتخب استان تجلیل شد و از پوستر جشنواره روابط عمومی‌های برتر استان رونمایی شد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد