درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 15:10   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 3888صفحه نخست » فروشگاه آنلاین کتاب‌های روابط‌عمومیجمعه، 7 تیر 1392 - 03:12
دانلود کتاب روزنامه نگاری حرفه ای
روزنامه نگاری حرفه ای کمال گراست؛ اما کمال پذیر نیست. کمال گراست، چون ذات این حرفه رو به تعالی و کمال است. کمال پذیر نیست چون هر خبر، هر مصاحبه، هر گزارش و هر مقاله روزنامه نگارانه، حادثه و ماجرایی تازه است که مهارت و برخوردی تازه می طلبد.
  

روزنامه نگاری حرفه ای
نویسنده: فرید قاسمی
ناشر: مرکز گسترش آموزش رسانه ها
زبان کتاب: فارسی
تعداد صفحه: 226
اندازه کتاب: رقعی - سال انتشار: 1374 - دوره چاپ: 1
دریافت فایل کامل کتاب
 

مروری بر کتاب
مجموعه مقالات

روزنامه نگاری حرفه ای کمال گراست؛ اما کمال پذیر نیست. کمال گراست، چون ذات این حرفه رو به تعالی و کمال است. کمال پذیر نیست چون هر خبر، هر مصاحبه، هر گزارش و هر مقاله روزنامه نگارانه، حادثه و ماجرایی تازه است که مهارت و برخوردی تازه می طلبد.

دیوید رندال روزنامه نگار مهم انگلستان معتقد است تقسیم بندی روزنامه نگاری به روزنامه نگاری چپ و راست، غربی و شرقی، توسعه یافته و نیافته و... بی معناست. فقط یک روزنامه نگاری درست وجود دارد و آن از دست "روزنامه نگار جهانی یا حرفه ای" برمی آید. در غیر اینصورت او روزنامه نگار نیست بلکه بقول شوپنهاور دستفروش آرا و عقاید سیاسیون و احزاب است. او عقیده دارد، قواعد و آموزه هایی که در این حرفه وجود دارد که هر کس در هر جای دنیا با هر مرام و عقیده و با هر سلیقه آنها را رعایت کند، عضو باشگاه روزنامه نگاران جهانی خواهد شد.

 

   
  

فايل ها الصاقي:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد